Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік
Мета рейтингу – показати розстановку сил full service media агентств, членів ВРК (деталі за посиланням).
Під медіа бюджетом (billing) розуміється сума рекламних бюджетів клієнтів, якими «управляє» агентство. Це можуть бути як кошти, що направляються на закупівлю медіа, так і плановані бюджети (деталі методики за посиланням).
Всі бюджети носять індикативний характер і наводяться виключно з метою даного рейтингу.
У зв’язку з неможливістю гранично точно оцінити білінги і близькістю сумарних бюджетів деяких гравців, деякі ранки були об’єднані (деталі за посиланням).
Власні імена клієнтів наводяться в написанні, наданому агентствами.