11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR.
Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv School of Economics,Klitschko Foundation, «Планета Кіно», «Нова Пошта», McDonald’s Україна, MEGOGO, Uklon, міжнародної брендингової компанії Prophet, креативних агенцій Be—it Agency, Fedoriv Group, Lobods, Postmen, Sasquatch Digital, SEVENTEAM, Solutions for People поділяться досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.
Конференція складається з декількох секцій, кожна з яких присвячена окремим аспектам креативної економіки в умовах коронавірусної кризи. Серед тем:
- Карантин і сфера культури: ризики, виклики та несподівані плюси — Юлія Федів, Український культурний фонд
- Державна підтримка в умовах кризи. Кейс Українського фонду стартапів — Павло Карташов, Український фонд стартапів
- Врятовані життя, (не) врятована економіка? — Юрій Ганиченко, Kyiv School of Economics
- Як компанії Fedoriv Group адаптували продукти і процеси всередині команд в період карантину — Світлана Сом, Fedoriv Group
- Антикризові кейси Планети Кіно — Максим Белов, Планета Кіно
- Кризові комунікації: як ми шукали спільну мову з українцями в карантин — Алеся Муджирі, McDonald’s Україна, та Крістіна Ніколаєва, Be—it Agency
- Маркетинг-орієнтована інноваційна стратегія — практичні інструменти розробки і впровадження інновацій (кейс «Нова пошта») — Сергій Суханов, Нова пошта
- Запуск освітнього онлайн-проєкту. Від ідеї до 6000 студентів за рік — Анатолій Попель, CASES
Конференція відбудеться онлайн, в форматі прем’єри. Учасникам буде надано доступ до записів, які вони можуть дивитись в зручний час, а не лише 11 липня.
Для всіх учасників спільноти CreativityUA діятиме промокод creativityua-friends зі знижкою 25% на онлайн-доступ: https://cases.media/conference/cases-smpr-2020
Партнер з розміщення зйомки заходу: PMHUB — технічно-досконала івент-арена для проєктів без кордонів. PMHUB акумулює найкращий досвід та освітньо-розважальні проєкти у трьох напрямках — бізнес, інновації та спорт, щоб створити надзвичайно унікальний досвід.