Міжнародне журі визначило переможців українського Young Lions Competitions в категоріях Print, Film та Design. Команди, які посіли перше місце в кожній категорії, представлятимуть Україну на міжнародному етапі конкурсу під час фестивалю Cannes Lions у 2021 році. Нагадаємо, учасники всіх трьох категорій розробляли креативні шляхи боротьби з дитячою бідністю за брифами від ЮНІСЕФ Україна.
«Щоразу дивуюсь, як за 24 години молодим креаторам Young Lions Competitions вдається вхопити саму суть проблеми і своїми роботами змусити глядача замислитись, поглянути на ситуацію під новим кутом. Цього року учасникам дісталась непроста тема дитячої бідності, про яку в суспільстві ще не навчились говорити без стигми чи жалості. Але учасники віднайшли ідеї, як говорити про конструктивні рішення і рівні можливості для дітей. Ми сподіваємось, що вже скоро роботи креаторів можна буде побачити у кампаніях ЮНІСЕФ», – коментує Лора Білл, заступниця голови Представництва ЮНІСЕФ в Україні.
За абсолютною кількістю балів від міжнародного експертного журі (підсумок балів за 4-ма критеріями оцінки: відповідність завданням брифу, креативність ідеї, стратегія включно із інсайтом, якість виконання) призові місця розподілилися наступним чином:
Категорія PRINT
Взяли участь 23 команди
1 місце — Анастасія Зайцева, Максим Скорик, BBDO Ukraine & I am IDEA (рейтинговий бал — 6,8125)
2 місце — Григорій Несмашний, Ліза Макарицька, ANGRY (рейтинговий бал — 6,7625)
3 місце — Анна Удовенко, Дмитро Онищенко, Bart&Fink (рейтинговий бал — 6,6625)
Категорія FILM
Взяли участь 21 команда
1 місце — Майя Мірошниченко, Дар’я Назаренко, Forside production (рейтинговий бал — 7,4142)
2 місце — Даніїл Ткаченко, Олександр Тітарчук, фріланс & Fedoriv Agency (рейтинговий бал — 7,2571)
3 місце — Олександра Щербакова, Олеся Бондар, banda (рейтинговий бал — 7,1857)
Категорія DESIGN
Взяли участь 14 команд
1 місце — Данило Нестеревич, Вікторія Харченко, banda & Windfor’s Kyiv (рейтинговий бал — 7,5833)
2 місце — Леонід Наконечний, Мирослава Шевченко, R agency (рейтинговий бал — 7,05)
3 місце — Катерина Паращук, Богдан Захарія, Lead Line IT (рейтинговий бал — 6,9833)
Коментарі журі та детальний спліт голосів і балів робіт, що пройшли до шорлиста, — доступні учасникам в їхніх облікових записах у конкурсній системі Асоціації Креативних Індустрій (CIAU).
Нагадуємо, що кожен учасник команди, яка посіла 2 та 3 місця в конкурсних категоріях, може обрати будь-який курс від SKVOT та пройти його безкоштовно протягом 2020 року. Деталі надають організатори за запитом.
Відповідно до правил локального конкурсу, переможці (1 місце) Young Lions Competitions Ukraine 2020 отримують ще й призовий фонд, який покриває частину витрат, пов’язаних із участю у міжнародному етапі. Призовий фонд кожної із категорій сформовано вступними внесками учасників.
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління CIAU коментує: «Надзвичайно приємно бачити, що кількість та якість конкурсних робіт збільшується. Звісно, разом із партнерами ми працюємо над тим, щоб учасників ставало все більше і це дало можливості цілковито покрити витрати на участь команди-переможця у міжнародному етапі. Також гадаємо, що наші зусилля над розробкою конкурсної системи стали додатковим кроком до удосконалення конкурсу. Однак, традиційно закликаємо до співпраці всіх, хто зацікавлений у розвитку можливостей для представників креативних індустрій та молодих професіоналів в Україні. Першим кроком до цього може стати участь у #YCC, адже саме цей комітет займатиметься стратегією розвитку сегменту креативних комунікацій».
Асоціація креативних індустрій України (CIAU) та офіційне представництво Cannes Lions в Україні вдячні всім партнерам, що підтримали Young Lions Competitions Ukraine 2020:
Організація, що надала брифи YLC Ukraine: ЮНІСЕФ Україна
Ексклюзивний контент-провайдер YLC Ukraine: Depositphotos
Iнфопартнери: Projector, SKVOT, Creativity.ua, Cases.media, Sostav.ua, Say-Hi, MMR.ua, Media Resources Management.
Анонсовано переможця Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020.