Ринок зовнішньої реклами, попри складнощі під час карантину, знову відновлюється. Крім того, деякі гравці не гаяли час, а провели його з користю. Так, національний оператор зовнішньої реклами в Україні «Перехід Аутдор» оголосив про цифрову трансформацію, частиною якої стала зміна логотипу.
Маючи 24 роки досвіду на ринку, «Перехід Аутдор» зберігає провідні позиції у рейтингах операторів. Таких результатів вдається досягати завдяки постійній актуальності пропозицій та руху в ногу з часом. Наразі компанія продовжує перехід у цифрову реальність.
Ребрендинг став відображенням цифрових змін «Перехід Аутдор». У новому логотипі кириличний шрифт замінено на латиницю, а замість прописних літер тепер друковані. Мінімалістичність — ще одна характерна ознака нового логотипу. Зображення білборду, що завжди було фірмовою частиною лого, тепер переміщено у назву. Таким чином, Перехід Аутдор демонструє відповідність сучасним тенденціям у візуальному дизайні, а також підкреслює засади власної філософії: мобільність, ефективність, адаптивність.
Зовнішній ребрендинг — лише частина змін у «Перехід Аутдор». Разом зі зміною лого, оператор змінює і перелік пропозицій для клієнтів. Компанія пропонує 6 «розумних» цифрових екранів по 8 кв.м. у найгарячіших точках Києва. Контент на таких бордах змінюється залежно від погоди та часу доби, що відкриває додаткові можливості для рекламних креативів та напрямів кампанії.
Для трансляції контенту Перехід Аутдор використовує CMS Advision, завдяки якій можна розмістити рекламу через Admixer.DSP (TradeDesk) за моделлю programmatic. Це означає, що запускати і зупиняти рекламу можна в будь-який час доби, а модерація і узгодження проходять за лічені хвилини без додаткових контактів. Іншими словами, розмістити зовнішню рекламу можна так само швидко, як і банерну рекламу в інтернеті. Тривалість теж варіативна — як у днях, так і в годинах. За розрахунками дослідницької компанії, спліт з таких екранів може принести до 1,5 млн потенційних контактів.
Попередній крок до цифрової трансформації «Перехід Аудтор» зробили ще два роки тому. Разом із розробником ADV.VG національний оператор запустив можливість онлайн-підбору рекламних носіїв зі смартфонів. Мобільна версія бази показує статуси зайнятості, а також дозволяє планувати розміщення зовнішньої реклами, використовуючи фільтри місць інтерактивної карти з будь-яких мобільних пристроїв. Таким чином, безпосередньо зі смартфона можна обрати та забронювати площу з поновлюваної бази, яка налічує більш як 30 тис. поверхонь.
А ще з 2017-го «Перехід Аудтор» пропонує клієнтам інноваційну рекламу з використанням AR-технологій. Зовнішня реклама оживає, як тільки на неї наводиться смартфон зі встановленим спеціальним безкоштовним додатком. Оператор використовує хмарне рішення, що дозволяє економити пам’ять смартфона і миттєво змінювати контент: 3D-ролики, панорама 360, анімація, слайд-шоу та інше.
Директор «Перехід Аутдор» Лариса Булатова наголошує, що новий логотип та зміни у пропозиціях — це все сходинки на шляху до переходу в цифрову реальність: «Ринок зовнішньої реклами, як і багато галузей, дійсно переживав невеликий спад під час карантину, але ми не стали витрачати цей час на порожні хвилювання. Ми вирішили оптимізувати процес переходу в онлайн, зокрема, прискорити створення нового логотипу, який допоміг правильно представити наші зміни. Надалі ми плануємо розширювати пропозиції для клієнтів в міксі з інтернет рекламою, щоб дати змогу створювати більше ефективних кампаній та по-новому демонструвати переваги свого продукту».
А нещодавно креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка).