• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

LIONS Live: голова журі категорії Outdoor закликав до простоти та гумору в креативі

26 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
LIONS Live: голова журі Outdoor Lions закликав до простоти та гумору в креативі
Share on FacebookShare on Twitter

Луїс Санчес (Luiz Sanches), креативний директор AlmapBBDO, який наступного року очолить журі Outdoor Lions на Фестивалі в Каннах, в рамках програми LIONS Live поділився з креативною спільнотою своїми думками щодо того, як суддівська комісія має оцінювати креативні кампанії в цій категорії.

Повернення до людської взаємодії

Природно, що одне з перших питань, яких він торкнувся, стосувалося того, як вплине досвід карантину на сприйняття робіт учасниками журі. Санчес зазначив, що, оскільки після карантину всі ми скучили за живим людським спілкуванням, це створює чимало нових можливостей у сфері зовнішньої реклами, яка за своєю суттю є дуже «живим» медіаканалом.

«Я б зосередився більше на людській взаємодії, ніж на технологічних інноваціях. Тобто на тому, що генерує та запалює діалог», — пояснив він.

Тут хорошим прикладом є кампанії Nike, які беруть те, що відбулося в одній країні, та у такий спосіб розпочинають дискусію, яка поширюється всім світом.

Що підводить нас до наступного пріоритету, визначеного головою журі Outdoor Lions.

Від локального до глобального

Луїс Санчес переконаний, що бренди мають повернутися до основ та стати більш локально орієнтованими. Віднайти щось унікальне в місцевій культурі, щоб здобути глобальну релевантність.

Як приклад він наводить Італію, адже кожен, мабуть бачив, як італійці співали на балконах під час карантину.

Sicily has figured out this whole self-isolation thing.#COVID19 #CoronavirusPandemic pic.twitter.com/93whPVtQcR

— John Nichols (@NicholsUprising) March 13, 2020

Ці відео облетіли світ. Крізь цифрові канали, звісно, але це не змінює того факту, що ця подія була б цілком доречною в категорії Outdoor. Людям це сподобалося, всі робили перепости. А головне тут те, що щось таке могло відбутися лише в Італії.

Серед креативних кампаній, що здобули глобальне визнання, не можна оминути увагою таку іконічну роботу як «Безстрашна дівчинка», яка виявилася дуже влучною в контексті глобального обговорення гендерної рівності.

Якщо подивитися на форму — це лише скульптура. Як таке пояснити клієнтові? Сказати «поставте скульптуру маленької дівчинки навпроти символу Волл-Стріт, і людям це сподобається»? Але для всієї індустрії ця робота стала прикладом того, як шукати альтернативні рішення. До того ж це рішення дуже просте!

Пандемія: до та після

В креативних роботах, створених під час пандемії, Луїс Санчес бачить три позитивні тенденції:

  1. Бренди, які скористалися своїм впливом на аудиторію для підтримки охорони здоров’я.
  2. Бренди, які поширювали емпатію та нагадували людям, що вони не самотні.
  3. Бренди, які скористалися можливістю переосмислити свою місію та стати ближчими до людей.

Але наступного року ці послання та цей серйозний тон здаватимуться вже застарілими. Це буде просто щось із історії людства.

Зараз, коли карантин послаблюється, креативні роботи теж стають веселішими. І бренди просто зобов’язані відновити у людей позитивний настрій, якого в нашому житті зараз замало.

«Посмішка є не менш заразною, ніж коронавірус, і ми повинні передавати її далі», — заявив Санчес. І навів як приклад кампанію «Brewtroleum», що є сповненою гумору, але водночас торкається важливої теми екології та сталого розвитку.

Як визначити переможця

Ось кілька принципів, які Луїс Санчес сформулював для журі Outdoor Lions:

  • Хай це буде щось просте, замість тріску та блиску, які ховають під собою ідею.
  • В креативних ідеях краще обирати емоціо замість раціо.
  • Майстерність важлива! Її часто тлумачать як щось надмірне. Але майстерність може бути й лаконічною, коли вона просто працює на ідею.
  • Надавайте перевагу ідеям, а не технологічним новинкам. Інновація може відбуватися і без технологій, за допомогою самих лише ідей. Ми вже ситі по горло технологіями — чого нам не вистачає, то це людей!

Джерело

Теги: cannes lionsLions Liveзовнішня рекламакреативністьфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.