Пандемія та карантин відчутно вплинули на рекламний ринок. Рекламні бюджети зменшуються, тому маркетологи шукають більш ефективні та доступні канали просування брендів. Programmatic реклама зі може бути однією з них.
30 червня відбудеться безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands». На вебінарі спікери розкажуть про те, чому programmatic-реклама сьогодні — це необхідність, та які можливості programmatic створює для брендів.
Спікери вебінару:
⦿ Олег Соколан, Director of Demand в Admixer: протягом останніх 6-ти років допомагає брендам та рекламодавцям покращувати ефективність рекламних кампаній за допомогою технології programmatic.
⦿ Ліз Солвей, Global DCoC Lead в Digital Center of Competencies, Nestlé: у діджитал-медіа працює вже близько 20-ти років, спеціалізується в рекламних та programmatic-технологіях.
Спікери дадуть відповідь на такі питання:
► Чому сьогодні брендам не варто ігнорувати programmatic?
► Які основні переваги programmatic для брендів?
► Як криза змінила programmatic рекламу?
► Що буде з таргетингом реклами після відміни 3rd party cookies?
► Що краще: набрати власну команду для роботи з programmatic чи делегувати все рекламній агенції?
► Інші актуальні питання.
Після дискусії відбудеться Q&A-сесія зі спікерами, де в учасників вебінару буде можливість запитати Олега та Ліз.
Вебінар буде корисний брендам, рекламодавцям, акаунт-менеджерам, медіабаєрам, медіапланувальникам.
Мова вебінару — англійська, без субтитрів.
Реєстрація за посиланням.
Також у вас є можливість зареєструватися на Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури, який цього року відбудеться 2 липня онлайн.
А 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.