• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Китайська компанія ініціювала реєстрацію на донорство органів за допомогою акумуляторів

12 Червня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Китайська компанія ініціювала реєстрацію на донорство органів за допомогою акумуляторів
Share on FacebookShare on Twitter

Щороку в Китаї понад 300 тисяч пацієнтів чекають на донорські органи для трансплантації. От тільки таких операцій проводять лише десь 20 тисяч. Проблема полягає, зокрема, в тому, що як показало опитування населення десь 56% опитаних були б, може, й не проти стати донорами, але де та як проводять реєстрацію на донорство органів їм невідомо.

Тому 11 червня, коли в Китаї відзначають День донора, була запущена інформаційна кампанія, що стала результатом креативної колаборації між чотирма організаціями. В ній взяли участь шерінгова компанія Energy Monster (вона, серед іншого, здає в оренду зовнішні акумулятори для пристроїв), студія Design by Disruption (підрозділ агенції TBWA\Shanghai), організація China Organ Transplantation Development Foundation та реєстр донорів-волонтерів Love & Hope.

Оскільки станції, де можна взяти в оренду зовнішні акумулятори, є в ресторанах, барах та магазинах по всій країні, кількість їх користувачів у 2019 році сягала 305 мільйонів. Тобто просвітницька кампанія, що поширює інформацію за допомогою акумуляторів, здатна охопити дуже велику аудиторію. Для цього студія Design by Disruption розробила акумулятор, який може допомогти підзарядити ще чиєсь життя. Life Sharing Power Bank було випущено у п’яти варіантах, що пояснюють, у пересадці яких органів виникає потреба найчастіше та як це допоможе реципієнту. Такі унікальні акумулятори були випущені у 30 містах Китаю.

Процес оренди, зазвичай, проходить через сторінку компанії Energy Monster на WeChat. Але тепер ця сторінка не лише показує, де поблизу можна знайти акумулятор, а й інформацію про донорство, і перенаправляє зацікавлених осіб на сайт Love & Hope, щоб ті могли пройти реєстрацію на донорство органів. Окрім того, за кожну транзакцію для оренди акумулятора Energy Monster робить внесок до China Organ Transplantation Development Foundation.

Перевага економіки спільної участі

Хонгтао Джао (Hongtao Zhao), віцепрезидент Фонду, так прокоментував цю кампанію: «Чимало пацієнтів, які перебувають у критичному стані, змушені довго чекати на трансплантацію. Щоб знайти відповідного донора, має дуже пощастити. Ми сподіваємося, що ця кампанія створить більше можливостей для вдалих комбінацій донор-реципієнт».

А Джоанна Лао (Joanne Lao), гендиректорка TBWA\Greater China, додала: «Краса цієї ідеї полягає в тому, що вона органічно розвиває поведінку, притаманну економіці спільної участі, і у такий креативний спосіб надає інформацію, яка здатна рятувати життя, а також дає можливість діяти без зволікань і, відповідно, залучати більше донорів».

Джерело

Теги: здоров'ясуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.