Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту відбудуться суттєві зміни. І на виході з режиму самоізоляції матимемо нові тренди, нові запити аудиторії і, можливо, нових лідерів думок. Тому впродовж березня-травня агентство відеоконтенту VIDEOFIRMA відстежувало і аналізувало. А зараз ділиться основними висновками дослідження того, як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити.
Перегляд відеоконтенту став основним заняттям українців впродовж 2 місяців карантину
Кожна з 10-ти найпопулярніших активностей з середини березня до середини травня передбачала, що в тебе є інтернет, екран, запис або пряма трансляція. Незалежно від того, йшлося про спілкування з рідними чи вивчення нового. У розважального контенту ще ніколи не було так багато глядачів щоденно.
- Гумористичні шоу і комедії постійно дивилися 68% українців;
- Онлайн-трансляції концертів – 50%;
- Контент за підпискою (Netflix, Amazon Prime Video, Disney+) – 45%.
YouTube як основна платформа, де люди шукають роз’яснень та інструкцій, як щось зробити, через величезну кількість відвідувачів був змушений знизити якість відтворення відеороликів. Настільки багато з’явилося бажаючих подивитися відео на YouTube. Через збільшення обсягу трафіку сайт ледь витримував навантаження.
- Охочих переглянути кулінарні уроки в березні побільшало на 45%.
- Майстер-класи зі стрижки вдома – на 100%.
- Відео про домашню школу стали на 120% популярніші.
- Рецепти приготування кави – втричі.
- Кількість переглядів роликів з назвою «для початківців» і «крок за кроком» зросла на 65%.
Популярність прийшла до авторів контенту, який дозволив перенести улюблені офлайн-активності в онлайн
До музикантів, чиї прямі трансляції замінили скасовані концерти і фестивалі. До тренерів, котрі займалися з бажаючими підтримати форму через Zoom або за відео-уроками. До психологів, викладачів з йоги, медитації, творців ASMR-роликів і навіть відео з акваріумів, що знадобилися для боротьби з тривогою. До героїв роликів «study with me» та «eat with me». До організаторів Zoom-вечірок, які ощасливили всіх, хто страждав через брак живого спілкування.
Звісно не всі пішли дивитись відео в онлайн. Аудиторія ТБ теж значно збільшилася. Але YouTube, за даними досліджень, люди вважають «більш життєрадісним» медіа, де у них більше контролю над контентом і ширший вибір, як покращити собі настрій або дізнатися щось нове. Саме такий контент — милий, веселий, корисний або про знаменитостей — буде найулюбленішим у пост-карантинному світі. В часи невизначеності, економії та дефіциту обіймів люди розраховують, що принаймні відео їх розважить. І хочуть ще більше фільмів, мемів, live-stream-ів та влогів.
Наскільки те, що відбулося з медіаспоживанням у березні-травні, варто брати до уваги і враховувати у планах на майбутнє?
Самі користувачі переконані, що варто. Бо від нових звичок вони не відмовляться. 20% дивитимуться більше шоу і фільмів на стрімінгових платформах, 15% проводитимуть більше часу у соціальних мережах, 5,5% створюватимуть і завантажуватимуть більше відео, ніж до карантину. Зміняться і вподобання щодо контенту. Адже багато хто відкрив для себе нові формати. І взаємодія аудиторії з брендами в інтернеті ставатиме іншою. У міру того, як приходитиме усвідомлення, наскільки сильно змінилося життя.
Яким має бути відео-контент брендів у новій реальності? Що про це думають самі споживачі? Що рекомендують фахівці найбільшої пошукової системи світу — Google? На які приклади комунікації можна орієнтуватися? І чи приведе це до збільшення продажів? На такі питання у VIDEOFIRMA знайшли відповіді і об’єднали в YouTube-гід, доступний за посиланням.
Рекомендуємо також:
Креативність та кліше: що можна побачити, якщо порівняти рекламні відео часів пандемії.
Які кардинальні зміни принесла пандемія коронавірусу в режим та стиль роботи представників креативних індустрій загалом та рекламної галузі зокрема.