• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід EPAM

26 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ
Share on FacebookShare on Twitter

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ЕРАМ і яких результатів досягла.

Вікторія Дідух

Отримавши в середині березня лист про те, що відтепер увесь український офіс ЕРАМ переходить на формат роботи з дому, я подумала: «Ну ок, займемося операційною роботою, піднягнемо «хвости»». Але вже за день усе змінилося. Ми з event-командою зрозуміли, що до хвостів якось доберемося, а зараз потрібно повністю змінювати підхід. Дякуючи різноманітним талантам, адаптивності та технічним ресурсам компанії, нашій dream-team вдалося швидко згрупуватися і практично повністю переписати календар заходів на 2020 рік. Мабуть, від адреналіну ми креативили швидше, ніж встигали реалізовувати 🙂

Готова ділитися напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами ми зіштовхнулися і, зрештою, яких результатів ми досягли. Спойлер — все ще триває, настрій — вогонь. 

Виклики тривалого карантину

Думаю, з цим пунктом усе дуже очевидно. Спеціалісти нашої компанії, як і будь-якої іншої, потерпають однаково: фізичних навантажень стало менше, а стресу, емоційних навантажень — більше. Додайте роботу в новому віддаленому режимі. З дітьми. Інколи з шістьма дітьми, які воліють приєднатися до робочої онлайн-зустрічі батьків, а не вчити уроки в Zoom.

Перед нами постало відразу кілька завдань

Ми мали не просто перейти в онлайн, але й, у першу чергу, об’єднати п’ять українських локацій ЕРАМ в різних містах на одній платформі. Нам треба було продумати активності, формати, які в сучасних умовах підійдуть усім. І ми почали: 

Першою ластівкою стало ЕРАМ-радіо. Щодня маємо ефіри з 9 до 11 на всю Україну. І це не тільки про музичне наповнення і передачу привітань. Радіо має запрошених гостей, які діляться своєю експертизою. Ними стали як наші спеціалісти, так і люди поза компанією, друзі друзів. Серед тем — підтримка ментального здоров’я, здорове харчування, робота зі стресом, як організувати віддалену роботу з дітьми тощо. Також мали радіозустрічі з психологами і навіть агрономом. Пізніше з’явився формат подкастів. Якщо є трошки вільного часу, можна послухати різноманітні цікавинки. Можливо, у нас немає великих медійних зірок, проте ми ділимося позитивом, корисною інформацією, підтримуємо та згуртовуємо.

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Нестачу фізичних навантажень ми вирішили компенсувати онлайн-тренуваннями, спортивними викликами та подіями. Зробили внутрішній аудит наявних ресурсів і домовилися про заняття йогою, заняття з бодіарту, провели шаховий турнір онлайн на п’ять міст, додали заняття з японських шахів сьогі, організували планка-челендж. 

Далі з’явилася ідея розробити активності для дітей, які стали заручниками карантину. Звісно, у школярів є онлайн-навчання, але комусь з них бракує фану, комусь спілкування з ровесниками, комусь цікаво навчитися чогось нового. Так народилася ідея Social Mentoring For Kids. Велика компанія дає великі переваги. Ми кинули клич на усі 8 тис. спеціалістів ЕРАМ і швидко знайшли талановитих людей, які готові викладати безкоштовно або за символічну плату. Так ми змогли запропонувати батькам близько 25-ти напрямків для навчання та дозвілля дітей різного віку — від дошкільнят до підлітків. Без перебільшень у нас є практично все — від валяння вовни до вивчення корейської мови, від сучасних танців до Minecraft-садочку для найменших. Все це в онлайн-форматі.

Попрацювали з темою ментального здоров’я — створили спеціальну сторінку, де можна отримати поради психологів, як справлятися зі стресом, як організовувати віддалену роботу і як турбуватися про себе.  

Провели інтелектуальні ігри «Що? Де? Коли?» та запустили роботу тематичної спільноти з подорожей. Так, ми не можемо подорожувати зараз, та хто зупинить нас від обміну враженнями? Трошки забіжу вперед і розкажу про плани. Ми хочемо розвиватися і ділитися досвідом з представництвами ЕРАМ в інших країнах. Вже плануємо спільний проєкт Beyond Borders, розрахований спочатку на Україну, Іспанію, Азію. Але є ідея масштабування на всі офіси компанії в 25-ти країнах світу. І це вже івенти іншого рівня і формату!

Внутрішні інженерні спільноти ЕРАМ не стали на паузу. Вони «переформатувалися» в онлайн-режим буквально за один день. Для лідерів спільнот та ключових спікерів організували спеціальний тренінг, як працювати онлайн. В результаті — зустрічі стали частішими, та й кількість спільнот збільшилася. 

Про виклики

Насправді, перехід в онлайн для мене не став головною складністю. Раніше частина подій в ЕРАМ відбувалася онлайн. Але випробувань вистачало. 

Одне з них — не всі сервіси були доступні на початку. Не могли контактувати з підрядниками, партнерами, бо не всі перейшли на віддалену роботу. Дехто з них банально не вмів користуватися Zoom чи Microsoft Teams. Нам довелося швидко перекваліфікуватися, опановувати нові інструменти для стрімінгів на великі аудиторії. Буквально в перші ж дні початку карантину разом із комунікаційною командою ми провели таунхол з менеджментом компанії, розрахований на 8 тис. підключень! І тепер ми можемо проконсультувати будь-кого з цього питання. 

Але дистанціювання від команди — от що стало надзвичайним викликом, до якого треба було звикнути. Зрештою, виклики дали нам можливість усвідомити: хочемо ми чи ні, а мусимо адаптуватися до змін, підтримувати один одного та багато навчатися. В якийсь момент дизайнер став розробником мікросайтів, івент-спеціалісти стали викладати йогу та організовувати радіоефіри. 

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Далі очікуємо спад зацікавлення у людей, зменшення активності, але ми будемо пропонувати нове. Можливо, нам треба буде повернутися назад, переосмислити проблематику, інструменти і вийти з новими силами та ідеями. І це буде наступний виклик і ми його приймемо. Нам треба балансувати, щоб активності були цікавими, і водночас не тиснути на людей, адже ми розуміємо, з якими навантаженнями зіштовхуються зараз люди. Наша безпосередня місія — залучати, гуртувати, навчати, не відволікаючи від роботи. 

Що нам допомагало? 

  • Так, ми об’єднувалися з іншими відділами, активно співпрацювали з HR-командою, комунікаціями, дизайнерами. Обмінювалися ідеями між містами, країнами. Ви не уявляєте, як багато цікавих ідей у нас з’явилося, і наскільки різноманітнішими стали наші підходи.
  • Дивно, але великий вкид інформації, стрес і в якийсь момент навіть паніка дали стільки адреналіну, що ми загорілися. Але звісно, якщо постійно жити в такому інтенсивному режимі, вигоряння не оминути. 
  • Опитування людей. На початку ми провели невелике дослідження в компанії, щоб дізнатися настрої спеціалістів. Але і без нього було досить спостережень за тим, що відбувалося в Китаї, в Азії, і очікування, що така ж ситуація з ізолюванням скоро буде в нас. 

Зрештою, мені б хотілося дати якийсь універсальний рецепт «що робити, щоб все було добре». Проте зараз складно давати поради. В будь-яку кризу сфера послуг страждає першою. І все ж таки зверну вашу увагу на кілька речей:

  1. Озирніться — кордони стерті. Ви можете постукатися практично до будь-кого, просити про підтримку вашої ідеї.
  2. Вивчайте свою команду та довіряйте. Залучаючи таланти вашої компанії, ви зможете реалізувати майже будь-який проєкт. Ваші колеги можуть стати менторами, експертами, тренерами, радіоведучими тощо.
  3. Експериментуйте та змінюйтесь. Без можливості якийсь час організовувати події, деякі івент-агенції переорієнтувалися і стали навчати майбутніх івенторів, створювати навчальні програми, проводити онлайн-заходи. 
  4. Тримайте руку на пульсі змін. Слідкуйте за ситуацією не тільки на професійному полі, але і в цілому. Відслідковуйте поведінкові зміни, технологічні відкриття — появу нових інструментів, які можна використовувати у вашій роботі пізніше. 
  5. Навчайтеся. Особисто я звернула увагу на використання нейромаркетингу, який аналізує і підсилює емоції за рахунок рецепторів — слух, зір, запах, дотик, смак. Зараз в онлайні не можна передати все це. Проте можна більше зосередитися на візуальних та аудіальних складових, які відсилають до потрібної асоціації.

Пам’ятаємо, що все проходить і плануймо життя далі. Я змирилася з довгим карантином, усвідомила свої справжні бажання і потреби: хочу на море — Київське чи Середземне — не важливо. Бо у важкі часи треба йти до моря, щоб нагадувати собі, що все решта суєта.

Фото на головній: visuals / Unsplash

Фото в тексті: United Nations, Everyday basics / Unsplash


Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі.

Теги: EPAMвіддалена роботадосвідкарантинкоронавірус

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Бізнес та Інновації

Очільники Publicis мандрують класичними фільмами в пошуках ідеального місця для віддаленої роботи

15 Грудня, 2021

Нинішній гендиректор Publicis Артур Садун та його попередник на цій посаді Моріс Леві в пошуках ідеального місця для віддаленої роботи опиняються в цілому ряді всім відомих сцен із фільмів та...

Читати даліDetails

Соціальний експеримент привертає увагу до ознак стресу, що ховаються на тлі відеодзвінка

American Express перетворює свої білборди на робочі станції для віддаленої роботи

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.