• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Майбутнє медицини: компанія NTT візьметься за створення цифрових двійників людей

22 Травня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Японська технологічна компанія NTT нещодавно оголосила про початок масштабного, довгострокового та витратного проєкту в Силіконовій долині, який в перспективі дозволить створення цифрових двійників людей з метою медичних досліджень.

Концепція цифрових двійників, тобто створених для дослідницьких цілей точних цифрових копій реальних об’єктів, досить широко застосовується у різних галузях індустрії. Наприклад, в аеронавтиці компанії створюють віртуальні версії масивних двигунів, щоб ретельно випробувати їх в різних умовах, не витрачаючи тих значних коштів, які б знадобилися на будівництво реального двигуна. Але, хоча концепція цифрових двійників у промисловості відома, створення цифрових двійників людей наразі перебуває практично у зародковому стані.

Компанія NTT стверджує, що її мета – створювати такі цифрові копії людей, які за допомогою штучного інтелекту та суперкомп’ютерів можна було б обстежувати, діагностувати та лікувати, у такий спосіб знаходячи підхід до лікування реальної людини-прототипа.

NTT Research на днях оприлюднила коротке відео, створене режисером Янушем Камінським, де показує, якою дослідники бачать свою кінцеву мету: відтворена комп’ютером точна копія маленької дівчинки, разом з усіма її внутрішніми органами, всередину якої медики можуть зазирнути у будь-який момент.

Коли цього можна чекати?

Звісно, мине ще чимало часу, перш ніж це стане реальністю.

Як пояснив доктор Джо Александр (Joe Alexander), призначений керівником проєкту, медична дослідна лабораторія розпочне зі створення цифрового двійника людського серця, для чого науковцям знадобиться рік чи два.

Першою на черзі буде модель серцево-судинної системи, придатна для дослідження гострих захворювань. Наступною стане вже складніша динамічна модель різних систем людського організму, на прикладі якої можна буде вивчати хронічні захворювання. На це підуть ще два чи три роки. А тоді вже лабораторія візьметься за створення цифрових двійників людей, які дозволять розглянути стан людини в цілому. За словами доктора Александра, на початку для цього необхідно буде постійно оновлювати модель, приводячи її у відповідність з реальною людиною-прототипом. За оптимістичними розрахунками це можливо буде зробити за п’ять років. За менш оптимістичними – за десять.

На цифровому двійникові можна буде проводити клінічні дослідження в лікарні чи лабораторії, в той час як його прототип житиме собі своїм життям.

Уявіть ситуацію, коли перед людиною стоїть вибір з кількох експериментальних ліків, які можуть їй допомогти чи не допомогти. Дію цих ліків можна було б змоделювати на цифровому двійнику. Якщо подіють – їх можна призначити і людині. Якщо ні – результати тесту можна обнулити та спробувати щось інше.

Таким чином клінічні випробування можна буде проводити віртуально, не ризикуючи життями пацієнтів.

На питання, що буде з такою копією після смерті людини, доктор Джо Александр пояснив, що цифровий двійник міг би продовжувати своє віртуальне існування. Тобто така людина могла б стати своєрідним донором, заповівши своє віртуальне тіло науці.

Фізична копія людського серця також розробляється…

Джерело

Теги: медицинанаукатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.