• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям

18 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям
Share on FacebookShare on Twitter

98% української молоді щодня користується інтернетом, але більшість не знає про базовий захист своїх акаунтів — функцію двофакторної верифікації. Третина клікає на будь-які лінки від друзів, а 20% мають на все один пароль, щоб не забути.

В Україні провели дослідження [1], яке показало особливості поведінки української молоді в інтернеті. У ньому взяли участь підлітки 14-18 років з Києва, Одеси, Львова, Харкова, Дніпра, Миколаєва, Кривого Рогу та Запоріжжя. Основними проблемами, що досліджувалися, були: знання функції двофакторної верифікації, фішинг, захист паролем, користування публічними Wі-Fi мережами та загальна обізнаність з безпечної поведінки в інтернеті. Згідно з результатами, третина опитаних вважають, що вони не цікаві інтернет-шахраям, тому необачно ставляться до захисту себе й особистої інформації онлайн. 

Молодь (98%) використовує інтернет щодня або кілька разів на день зі смартфона. Серед найпопулярніших дій в інтернеті – використання месенджерів, перегляд сайтів і стрічок соцмереж. Для половини молодих українців найгіршими потенційними наслідками кібершахрайства є те, що злочинці зламають їхніх акаунти в соцмережах і проситимуть від їхнього імені гроші в друзів, а також якщо вірус знищить усі файли на їхньому комп’ютері, смартфоні чи іншому пристрої. Для старшого ж  покоління найгірша перспектива кібератаки — це здебільшого втрата коштів з банківських рахунків.

Водночас дослідження проілюструвало, що більшість підлітків не знають про таку базову функцію захисту персональних акаунтів, як двофакторна верифікація. Ця функція дає змогу захистити особисті дані, навіть якщо людина випадково перейшла за фішинг-посиланням, скористалася відкритою мережею Wi-Fi або іншим способом скомпрометувала себе в кіберпросторі. Проте третина підлітків серед тих, хто знають про існування цієї функції —усе одно її не використовують. Це значно підвищує ризик зламу їхніх акаунтів і втрати особистих даних, а також коштів з рахунків.

Переважно молодь використовує двофакторну верифікацію для захисту своїх акаунтів у соціальних мережах (34%) та облікових записів електронної пошти (27%). Натомість люди старшого покоління більше переймаються захистом своєї фінансової інформації та коштів на банківських рахунках.

Серед української молоді сьогодні побутує цікава тенденція: третина ніколи не переходить за посиланнями від незнайомих людей, проте така ж кількість одразу клікає на лінки, надіслані друзями. Така довірлива поведінка може спростити для кібершахраїв процес фішингу і відкрити доступ до особистих даних. Згідно з глобальним дослідженням IBM X-Force Threat Intelligence 2020, кіберзлочинці все частіше «прикидаються» великими споживчими брендами, яким користувачі довіряють найбільше, і підробляють посилання на їх сайти. Найчастіше у 2019 році шахраї використовували для фішингу домени Google і YouTube. У топ-10 таких брендів також увійшли увійшли Apple, Amazon, Instagram, Facebook, і Netflix.

Також 34% молодих людей під’єднуються до відкритих Wi-Fi мереж один або кілька разів на тиждень переважно для користування соцмережами й перегляду інформації в інтернеті. З одного боку це може бути зручно й допоможе зекономити трафік мобільного інтернету, проте потрібно пам’ятати, що шахраї через публічний Wi-Fi можуть отримати доступ до важливої особистої інформації користувачів і навіть викрасти кошти.

Глобальне дослідження The Future of Identity показало, що 41% міленіалів використовують однаковий пароль багато разів, а покоління Z у середньому всього п’ять різних паролів, тому можливість повторного використання дуже висока. Водночас 20% молоді в Україні мають на все один пароль, щоб не забути, згідно з дослідженням за підтримки Albany Associates.

Цікаво, що майже половина молодого покоління у питанні безпечної поведінки в інтернеті більше довіряє найближчому оточенню — рідним, друзям і знайомим. Хоча молодь частіше за старше покоління використовує соціальні мережі, інтернет і спеціалізовані джерела, щоб знайти інформацію про кібербезпеку, проте майже не довіряє традиційним ЗМІ.

Як захистити себе за допомогою двофакторної верифікації?

Двофакторна верифікація (двофакторна аутентифікація/двоетапна перевірка) є не тільки в основних інтернет-сервісах, таких як Google, iCloud, Microsoft, а й у більшості соцмереж і банківських додатків. Щоб увімкнути цю функцію, виконайте кілька простих кроків:

  1. Зайдіть у Налаштування додатку або сервісу, за необхідності оберіть потрібний обліковий запис.
  2. Знайдіть розділ Безпека.
  3. Оберіть опцію Двохетапна перевірка.
  4. Дотримуйтеся інструкцій на екрані та оберіть спосіб додаткового підтвердження, наприклад, за допомогою SMS-повідомлення.

Необхідні кроки можуть відрізнятися залежно від конкретної програми та операційної системи вашого пристрою. Детальніше можна дізнатися на сайті https://online-safety.in.ua

Щоб українці навчилися краще захищати себе в інтернет-просторі, за ініціативи Albany Associates в Україні триває проєкт з підвищення рівня обізнаності українців у питаннях кібергігієни. Кампанія здійснюється за підтримки Ради національної безпеки і оборони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України і Кіберполіції.

Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям

Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям

Дослідження «Поведінка в інтернеті» проведене в Україні Corestone на замовлення  Albany Associates серед вікових груп 14-18 років та 55-65 років. Репрезентативна вибірка склала 600 респондентів. Польовий етап проведений 12.11.2019-20.01.2020 р. в містах Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро, Миколаїв, Кривий Ріг, Запоріжжя.  

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


Нові споживачі пост-карантинної економіки: що треба знати про покоління Z?

Теги: интернетринки та дослідженнясуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.