Rozetka та Fedoriv Agency зняли серію рятувальних відеороликів #травневівдома із доповненою реальністю, щоб вберегти людей від необачних шашликів і травневих спокус у розпал карантину.
Формат продиктований ситуацією: оскільки більшість вільного від Zoom-колів і роботи часу люди проводять в Instagram й Facebook, креативники зробили ставку на вертикальні відео. А оскільки зараз не ті часи, щоб на всі боки розкидатися грошима на витребеньки, Rozetka та Fedoriv Agency ролики зняли телефоном, а доповнену реальність створили з того, що було під рукою. Втім, відчуття повного занурення від цього не постраждало.
А якщо кортить у відпустку чи на природу, Rozetka пропонує хапати улюблений гаджет, знімати свою версію #травневівдома та вигравати приємні призи. Свята ж, як-не-як. Все, що треба знати про призи та умови челенджу, можна прочитати на сторінках Rozetka у Facebook та Instagram.
Ідея — Fedoriv Agency. Створено за допомогою Rozetka Production та Promodo.
Нещодавно Rozetka та Fedoriv Agency створили 3-годинне відео про зустріч дівчини та бойлера.