Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA.
Надзвичайна ситуація, масова істерія, експоненціальний ріст, відсутність вакцини – ніщо з цих слів досі не заважає людям нехтувати елементарними правилами дотримання карантину та особистої безпеки.
Можна сказати, що вміння дотримуватись карантину – це, свого роду, мистецтво. Так в LOOMA виникла ідея кампанії «Мистецтво карантину» (Art of Quarantine), запущена за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України.
Класичні образи зі світу мистецтва постають в новому виді і розказують, як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.
Кампанія проводиться в рамках глобальної ініціативи #FlattenTheCurve. Ініціатори кампанії заявляють, що також прагнуть «вирівняти криву» в Україні і закликають всіх активно підтримати здорове вирівнювання кривої коронавірусу. Кожен, хто дотримується правил карантину, вже цими діями долучається до цього руху.
До речі, щоб розвинути у себе креативне мислення, надихнутись або просто цікаво провести вечір вдома, пропонуємо переглянути добірку фільмів від MEGOGO.