• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

20 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зоряний час кіберспорту настав. Зараз, коли більшість спортивних заходів та змагань перенесли чи скасували через пандемію COVID-19, всі очікують, що кількість глядачів кіберспорту підніметься до нечуваних висот у найближчі тижні та місяці. І хоча декілька брендів вже спробували грати на цьому полі, невдовзі й інші маркетологи спробують опанувати цей найбезпечніший під час карантину вид спорту. З огляду на це, нещодавній рекламний експеримент у Румунії прийшовся як ніколи вчасно. Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних геймерів країни, щоб виграти знижки.

Рекламісти з McCann Bucharest запросили п’ятеро кращих стрімерів гри Fortnite взяти участь у цій кампанії. Гравці змінили свої ігрові ніки на кількість відсотків знижки. Тобто залежно від своєї майстерності в грі вони стали «60%», «70%», «80%», «90%» та «100%» і під цими ніками з’явилися на мапі Fortnite. Після чого мережа KFC оголосила полювання, «нацькувавши» на них всіх інших гравців. Кого вполюєш – така знижка й дістанеться. Трансляція гри йшла наживо з точки зору кожного з п’яти геймерів-знижок. Досі в Румунії подібних заходів ще не було.

Фастфуд, підлітки та відеоігри – все пов’язано

Креативна директорка Іоана Замфір (Ioana Zamfir) пояснила, що у цій віковій категорії тема відеоігор поступалася популярністю хіба що обговоренням школи та побачень. Для бренда вона підходила ідеально, оскільки курятина KFC була типовим замовленням, щоб підживитися в перерві між ігровими сесіями.

Те, що KFC влаштувала полювання саме в грі Fortnite, також було не випадково. Креативна команда шукала гру, яка була б достатньо популярною та орієнтованою на битви між гравцями. Тобто, по суті, шутер. Fortnite стала в цьому сенсі найкращим вибором, адже вона користується славою найпопулярнішої гри всіх часів в плані стрімінгу. В Румунії в неї грає кожен п’ятий.

Кампанія «Вбивчі знижки» (Killer Discounts) була організована так, що для цієї активації креативній команді взагалі не знадобилося зв’язуватися з організаторами Fortnite. Вносити жодних змін до платформи, інтерактивності чи елементів самої гри не було необхідності. Для того, щоб задум спрацював, в грі нічого міняти не треба було, і в цьому-то й полягала ключова ідея.

Полювання виявилося надзвичайно успішним для привернення уваги цільової аудиторії. Креатори пояснюють це тим, що такі бонуси були саме тим, що подобається сучасним підліткам: трофеєм, чесно взятим у бою.

Джерело

Теги: ігрикреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.