• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Платформа HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа на 2021 рік

21 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Сказати, не покрививши душею, що хтось із нас був готовий до 2020 року, не можна. Але де темрява, там і світло. Стійкість, новаторство та креативність лишаються завжди, а з ними і шлях до нового зростання. Тому в своєму щорічному звіті платформа HootSuite називає ключові тренди наступного року для соціальних медіа і шукає нові рішення старих проблем, спираючись на інсайти найблискучіших умів рекламної індустрії та результати наймасштабнішого свого опитування.

Звіт HootSuite базується на опитуванні 11189 маркетологів, доповненому цільовими інтерв’ю з провідними фахівцями індустрії та звітами й даними Deloitte, Edelman, eMarketer, Forrester, GlobalWebIndex, The CMO Survey та інших.

Найефективніші соціальні платформи 2021 року

Більше половини компаній (60%) планують наступного року збільшити свій бюджет на Instagram. І майже половина планує зробити те саме з бюджетом на Facebook, YouTube та LinkedIn. Цікаво те, що попри весь шум, здійнятий навколо TikTok, це аж ніяк не примножило його важливість в планах інвестиційної діяльності.

Instagram – найпривабливіше застосування маркетингового бюджету

Маркетологи розсудливо йдуть слідом за користувачами. А Instagram за кількістю нових користувачів у період з липня по вересень 2020 року випередив навіть Facebook. Якщо за останній квартал охоплення рекламної аудиторії в Instagram зросло на 7,1%, то для Facebook ця цифра становить втричі менше – лише 2,2%.

Оскільки загальний бюджет на маркетинг в 2021 році є дещо меншим, не дивно, що маркетологи зосереджують основну увагу на давніх улюбленцях публіки, замість того щоб експериментувати з новими тактиками та платформами.

Платформа HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа на 2021 рік
Чи плануєте ви збільшити інвестиції у такі медіаканали в 2021 році?

Маркетологи зосереджують увагу на перевірених часом платформах

Аналіз HootSuite також показав, що маркетологи, які не роблять інвестицій в платну рекламу, вважають Twitter та Pinterest найефективнішими медіаканалами.

За цей сповнений гострих соціальних проблем рік Twitter пережив справжній злет. Він залишається в топ-20 найвідвідуваніших сайтів світу, але часто лишається недооціненим маркетологами порівняно з іншими каналами.

Pinterest, щоб розпалити інтерес користувачів, додав вкладку Today, а разом з нею і нові інструменти маркетингу. І хоча в маркетингу на Pinterest наразі переважає сфера роздрібної торгівлі, останнім часом ми могли там все частіше бачити бренди з галузі освіти та послуг.

Платформа HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа на 2021 рік
Які соціальні платформи ви вважаєте найважливішими для досягнення своїх бізнес-цілей?

Загалом, говорячи про соцмережі, HootSuite називає такі ключові тренди 2021 року:

1. Швидка окупність інвестицій: соціальні медіа заповнюють прогалини між масштабнішими кампаніями

У той час як підприємства намагаються компенсувати втрачені через пандемію продажі, маркетологи звертаються до соціальних медіа. По-перше, для реалізації націлених тактик performance-маркетингу, розрахованих на окупність в близькій перспективі. А по-друге, для розбудови цікавих та інноваційних діджитал-кампаній, які принесуть бренду лояльність користувачів в довгій перспективі.

2. Мовчання – золото: бренди мають знайти своє місце в дискурсі

Завдяки різкому злету використання соціальних медіа перед брендами цього року постало чимало нових можливостей. От тільки багато з них так і лишилися впущеними, через те що бренди поспішили вклинитися в розмову. Розумнішим підходом для брендів є спершу почекати, спостерігаючи, а потім вже знайти креативні та оригінальні способи вписатися в розмову, пробивши стіну байдужості.

3. Покоління, обділене увагою маркетологів, процвітає в соцмережах

Стереотипи, ейджизм та усталена звичка гонитви за новизною замість ефективності призвели до того, що маркетологи недооцінюють та ігнорують дедалі краще обізнане в цифрових технологіях покоління бебі-бумерів. Тому ті маркетологи, які розумно підійдуть до класифікації та репрезентації своєї аудиторії і не оминатимуть увагою бебі-бумерів у своїй діджитал-стратегії, зможуть швидко випередити своїх обтяжених стереотипами колег.

4. Прив’язка взаємодії в соцмережах до особистості споживача

Роками маркетологи ставили собі за мету пов’язати взаємодію в соцмережах з особистістю споживача, але ця мета так і лишалася малодосяжною. Проте зараз, коли соціальні медіа набирають оберти, а керівництво компаній починає вбачати в них головний інструмент підтримання зв’язку з користувачами, настав час вжити заходів (будь-якого масштабу) для того, щоб подолати цей розрив між взаємодією з брендом та особистістю споживача.

5. Ризики та потенціал соціальної місії: сміливість бренду починається з його керівництва, а не з соцмереж

У цей неспокійний для суспільства рік маркетологи зіткнулися з необхідністю публічно висловлювати позицію своїх компаній щодо соціальних проблем, на які ті ніколи не звертали уваги. Тож замість того, щоб використовувати соцмережі для роздачі пустих обіцянок, впливові директори з маркетингу скористаються своїм знанням настроїв, які пануватимуть в 2021 році в соціальних медіа, щоб адаптуватися до нових переконань та нових підходів до комерції. Вони знайдуть такий шлях розвитку, який врівноважить необхідність розбудовувати бізнес з необхідністю будувати кращий світ.

Джерело

Втім, не лише HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа. З версією агенції We Are Social можна ознайомитися тут.

Теги: аналітикасоціальні мережітренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.