• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Як агенція може працювати без офісу

17 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно я отримав веб-анкету від колеги з Великобританії. У ній мова йшла про те, чи можуть агенції дозволити своїм співробітникам працювати дистанційно у нинішніх умовах пандемії. Багато питань у цій анкеті здалися мені дивними, оскільки нашій агенції Volontaire спокійно вдається працювати без офісу ще з 2018 року. І мені здалося, що наш досвід дистанційної роботи, те, які принципи ми виробили за цей час, були б корисними і для інших організацій.

Кілька слів про те, з чого все починалося.

У 2018 році, відзначивши 10-річчя своєї агенції, ми вирішили створити для себе нову модель роботи. Ми перебралися в Інтернет. (Ну, не зовсім, але в принципі так.) Ми позбулися своїх великих традиційних офісів і натомість залишили за собою лише невеличкий хаб. Там можна було провести зібрання, але для «централізованого виробництва реклами» він не підходив. Навпаки, наша ідея полягала в тому, щоб децентралізувати свою роботу, що завдяки діджиталізації стало цілком можливим.

Наш підхід до роботи дозволяє співробітникам працювати там, де їм зручно, і тоді, коли їм зручно. Ми у Volontaire переконані, що робота – це завдання, яке треба виконати, а не місце, де треба відсидіти певну кількість годин. Також ми були впевнені, що такий режим роботи зробить нашу команду ефективнішою та вмотивованішою.

Але для того, щоб децентралізовано працювати без офісу, нам знадобилися нові інструменти, новий порядок роботи та трохи практики.

Ось, що виявилося необхідним для дистанційної роботи:

  • Ви маєте працювати із хмарними технологіями. Жодних локальних сховищ. У нашому випадку ми використовуємо Dropbox.
  • Нашим пріоритетним каналом комунікації став месенджер Slack. Електронну пошту ми використовуємо лише для зв’язку з клієнтами.
  • Ви повинні швидко реагувати, коли від вас потрібен фідбек. Поважайте час своїх колег.
  • Всю інформацію треба записувати чи задокументовувати і обов’язково ділитися нею з колегами.
  • Робочий день починається з того, що ви повідомляєте колегам, де ви зараз та над яким проєктом працюєте. Для цього ми використовуємо Slack.
  • Кожен щодня виходить на зв’язок із командою та звітує про виконану роботу. Знов-таки робиться у Slack.
  • Ви маєте бути на зв’язку та готові зустрітися з командою (фізично чи онлайн) для обговорення проєктів протягом робочого дня. В нашому випадку з дев’ятої ранку до п’ятої вечора.
  • Протягом робочого дня ви повинні бути готові зустрітися з клієнтом.
  • Ви повинні звітувати у програмі для хмарного обліку робочого часу та фактурування.

Все насправді дуже просто.

Недоліки такої системи? А їх немає.

Ми побоювалися, що така децентралізована робота погано вплине на нашу «корпоративну культуру», тому запровадили кілька регулярних зібрань. Переважно з метою соціалізації.

  • Понеділок. По понеділках вранці ми збираємося та з’ясовуємо, у кого як справи.
  • Середа. В цей день ми всі обідаємо разом.
  • П’ятниця. Збираємося після роботи.

Обов’язковими з цього є лише зібрання по понеділках. Решта – на власний розсуд кожного.

Завдяки цій моделі ми мали можливість тісніше співпрацювати з нашими клієнтами. І працюючи на їхній території, ми стали краще розуміти їх та їхні проблеми.

Але щоб так працювати, у вас повинна бути певна структурованість, свій налаштований робочий процес, свої інформаційні системи тощо. Якщо у вас все це є – працювати без офісу вам буде не складно.

Автор статті – Патрік Кампманн, співзасновник та старший стратег стокгольмської агенції Volontaire.

Джерело

Теги: дистанційна роботаинтернет

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Трамплін до реальних змін»: веб-гра, яка допоможе покращити сімейні стосунки
Відповідальність

«Трамплін до реальних змін»: веб-гра, яка допоможе покращити сімейні стосунки

26 Липня, 2021

Команда агенції VIVID спільно з UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення створили перший в Україні симулятор сімейних відносин «Трамплін до реальних змін» у період пандемії Covid-19. Він допоможе жінкам та чоловікам правильно побудувати роботу, дозвілля та розподілити...

Читати даліDetails

«Чорна скринька», надто дорого/дешево та інші поширені міфи про programmatic

Facebook проводить масштабну симуляцію поведінки користувачів-зловмисників

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.