• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Демонічна фізика: як благодійна організація шукала вчителів-волонтерів

13 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція McCann Prague разом з некомерційною освітньою організацією «Рух бронтозавра» (Hnutí Brontosaurus) нещодавно створила кумедне відео, щоб спонукати чеських шкільних викладачів приєднуватися до вчителів-волонтерів та навчати дітей з Тибету точним наукам.

«Бронтозавр у Гімалаях» – відділ цієї чеської благодійної організації, який ставить на меті дати доступ до освіти жителям Мулбека, невеликого селища на Малому Тибеті. У 2020 році вони завершують облаштовувати шкільну лабораторію для вивчення точних наук. І тут виникає нагальна потреба у вчителях. Але як переконати чеських шкільних викладачів податися бозна-куди, за 6700 км від дому, просто щоб працювати за фахом? Особливо під час літніх канікул. Як переконати щонайменше 60 вчителів та науковців, що їм конче необхідно поїхати до Малого Тибету, щоб навчати там дітей у новій школі і взагалі вести просвітницьку роботу та агітувати приєднуватися до освітніх проєктів організації?

Для цього креатори поставили за мету показати, що шкільна наука на Малому Тибеті дуже відрізняється від тієї, яку викладачі звикли бачити у Чеській Республіці. Адже тамтешні діти ставляться до навчання з незрівнянним ентузіазмом. Тому агенція McCann Prague запросила режисера Марека Партиша (Marek Partyš) зняти своєрідний документальний фільм про тибетського хлопчика Доржея та його друзів. Діти знайшли чеський підручник з фізики, начебто забутий у їхньому селі якимось мандрівником. І хоча ніхто з них не розумів ані слова чеською мовою, вони одразу заходилися ставити різноманітні експерименти і в процесі перевернули все село догори дриґом та довели до сказу своїх багатостраждальних батьків.

Центральна роль у всій цій історії належить підручнику з фізики, який у Чехії добре знайомий усім школярам та вчителям. І це культурне посилання просто-таки промовляє до душі кожного чеського глядача. На думку ж тибетських батьків ця злощасна «Фізика» є воістину демонічною книгою.

Нечуваний успіх підручника з фізики

Кампанія тривала лише 9 днів, але результати вразили всіх. Загалом це відео переглянули 800000 разів. І 120 викладачів та науковців відгукнулися на звернення освітньої організації та згодилися вирушити до Малого Тибету в якості вчителів-волонтерів.

Хоча кампанія була спрямована виключно на науковців, вона зібрала навколо себе у 1,5 рази більше потенційних волонтерів, ніж попередня кампанія «Бронтозавра». Вони навіть зібрали 67000 крон благодійних пожертв, хоча навіть не ставили собі таку мету.

Що ж, принаймні тепер мама Доржея зможе, нарешті, зітхнути з полегшенням.

Джерело

Теги: креативобразованиесоциальная реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.