Наразі рекламісти переважно нехтують можливістю створювати рекламу в мобільних додатках, хоча споживачі проводять у додатках більше часу, ніж, скажімо, перед екраном телевізора. Більше того, на додатки припадає 90% всього часу, який вони проводять за смартфоном. Але попри все це, на рекламу в мобільних додатках приділяють лише чверть медіа-бюджету. І майже вся ця чверть йде тільки на додатки від найбільших медіакомпаній, хоча споживачі витрачають на них лише 35% свого мобільного часу.
До цього медіа-каналу вкорінилася певна недовіра, чи принаймні брак обізнаності. Але ці стереотипи означають, що бренди марнують шанс вийти на свою аудиторію в місці, де та проводить чимало часу – додатки (зокрема метеододатки), мобільні ігри тощо.
Реклама в мобільних додатках – то не «дикий захід» рекламного світу чи безлюдна пустка. Насправді саме додаткам люди присвячують значну частину свого часу. Наприклад, у Великобританії пересічний користувач проводить щодня десь 2,5 години за мобільними іграми, слухаючи музику, у месенджерах, у соцмережах… Порівняйте це з мобільним Інтернетом через браузер, на який припадає лише 20 хвилин на день.
Тому настав час розвіяти декілька міфів, які заважають брендам та рекламістам повною мірою скористатися можливостями реклами в мобільних додатках.
Міф 1. Реклама в мобільних додатках – це осередок беззаконня та шахрайства.
Таке ставлення є абсолютно застарілим, відколи було запущено App-ads.txt. Ця ініціатива IAB Tech Lab (Бюро інтерактивної реклами) дозволяє рекламістам та додаткам складати список авторизованих продавців цифрового контенту. Список цілком прозорий та доступний для всіх, тож розпізнати шахраїв нескладно.
Міф 2. Контент в додатках не індексується за демографічними групами і не дозволяє вийти на цільову аудиторію.
У суспільній свідомості давно вкорінився той стереотип, що мобільні додатки – це переважно ігри, а користуються ними лише хлопчаки підліткового віку.
В реальності все зовсім не так. За допомогою мобільних додатків можна вийти на будь-яку аудиторію, залежно від того, розміщуєте ви рекламу в додатках для новин чи для розваг, на Gumtree чи на Spotify.
І ця аудиторія варіюється не лише за віком, тому що кожна категорія приблизно порівну представлена чоловіками та жінками. Так, навіть у мобільних іграх. Насправді вони далеко не хлопчача царина, оскільки 78% всіх, у кого є смартфон, щодня у щось та й грають. Чом би й ні? Адже мобільні ігри не потребують навороченого «заліза» і дозволяють дуже короткі ігрові сесії, завдяки чому вони знаходять чималий відгук у серцях широкого загалу.
Ігноруючи мобільні ігри, рекламісти ігнорують дуже велику та різнорідну аудиторію. І це у час, коли соцмережі та платформи з користувацьким контентом стають дуже непередбачуваними для репутації бренда, і рекламісти мусять шукати альтернативні варіанти для інвестування. А будь-яке середовище, де користувачі можуть регулярно взаємодіяти з брендом, варто цінувати.
Щодо пошуку правильної аудиторії, реклама в мобільних додатках наразі може бути дуже націленою завдяки технології Device ID. Це – довготривала ідентифікація користувача пристрою, яка є цілком анонімною та не суперечить Загальному регламенту захисту даних (GDPR). І доступною вона є незалежно від додатку, що робить збір даних точним та послідовним. Більшу об’єктивність ви навряд чи де знайдете.
Міф 3. Рекламу в мобільних додатках не можна оцінити чи виміряти, і ніхто не додивляється її до кінця.
Колись, може, так і було. Але у квітні 2018 року IAB випустило довгоочікуваний універсальний пакет інструментів для роботи з програмним забезпеченням – Open Measurement SDK. Він здатен оцінити та виміряти взаємодію з 2 мільярдами пристроїв у всьому світі.
SDK може визначити видимість реклами (viewability), кількість переглядів до кінця, процент охопленої цільової аудиторії, ціну кліку (CPC), ціну дії (CPA) тощо. Тобто всі ті рейтингові та фінансові метрики, якими рекламісти регулярно послуговуються.
Щодо переглядів до кінця, то дані показують, що рекламу в мобільних додатках додивляються набагато частіше, ніж браузерну, і видимість її на 10% вища.
Міф 4. Формати реклами в мобільних додатках неякісні.
Рекламі в мобільних додатках часто закидають, що її погано видно, вона не там розміщена і користі від неї мало. І чи не найгірша репутація закріпилася за так званим «відео за винагороду» (rewarded video). Мовляв, торгівля кліками і все таке.
Насправді ж нинішня реклама в мобільних додатках пропонує досить широкий вибір форматів відео та перегляду. Цілком логічно, з огляду на те, що у мобільних медіа споживається більше відеоконтенту, ніж через будь-який інший канал.
А відео за винагороду, попри всю свою погану репутацію, працює напрочуд добре і більшості споживачів подобається. Користувачі надають перевагу такому відеоформату в 2,5 рази частіше, ніж будь-якому іншому.
Отже
Розвіявши ці міфи, ми маємо чотири хороших аргументи на користь інвестування в рекламу в мобільних додатках. Така реклама:
- охоплює велику аудиторію;
- захищена від шахрайства та безпечна для репутації бренда;
- може бути точно націлена на аудиторію, а її видимість легко виміряти;
- ефективна і дружня до користувачів.
Автор статті – Джеймс Паттерсон, віце-президент по роботі з клієнтами у регіоні EMEA технологічної компанії The Trade Desk.