• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Sea Shepherd показує, що коїться під поверхнею моря

18 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Природоохоронна організація Sea Shepherd створила кампанію «Під поверхнею моря» (Below the Surface) в доповненій реальності, яка показує темну сторону промислового рибальства.

Випадкові жертви

«Випадковий улов» (bycatch) – так рибна промисловість називає все те, що потрапляє в сіті рибальських суден, окрім власне промислових видів риби. За цим словом ховається жорстока реальність, яка обертається мільярдами тварин, які стають випадковими жертвами індустрії, що постачає рибу на тарілки всього світу.

Приблизно 40% від усього світового улову – це «байкетч». Птахи, черепахи, дельфіни, кити та безліч інших видів тварин потрапляють у сіті, а потім їх, мертвих або майже мертвих, викидають назад в океан. Протягом одного лише 2019 року поблизу узбережжя Франції таким чином загинуло 11000 дельфінів. І хоча багато хто намагався привернути увагу до цієї проблеми, ситуація лише погіршується.

Тому креативна студія Resn та некомерційна природоохоронна організація Sea Shepherd об’єднали свої зусилля, щоб створити «Під поверхнею моря». Це – проект доповненої реальності для мобільних пристроїв, покликаний привернути увагу публіки, докладно показавши те, яким наразі є комерційне рибальство.

Подорож під поверхнею моря

«Під поверхнею моря» переносить глядачів у глибину, щоб ті могли на власні очі побачити, як виглядає випадковий улов. Кадр «занурюється» у море з висоти супутникової зйомки і віртуальна подорож починається. І починається вона на перший погляд не страшно, з безмежного спокою океану. Але потім глядач бачить сотні дельфінів, які заплуталися в рибальських сітях. А завершується вона тим, як рибальський корабель викидає за борт скривавлені тіла мертвих дельфінів – жертв випадкового улову.

Наприкінці відео наводить ряд посилань на онлайн-ресурси, де аудиторія може більше дізнатися про цю проблему та про тих, хто докладає зусиль для її вирішення.

Для креативної студії Resn захист океанів – це покликання. Рік Кемпбелл (Rik Campbell), виконавчий директор Resn, так пояснив їхній задум: «Наша задача – пролити світло на те, чим насправді є «байкетч». Це – систематичне винищення морських тварин. Це – маленький брудний секрет промислового рибальства. І ще, з якоїсь незбагненної причини, все це абсолютно законно».

«Ми використовуємо доповнену реальність, щоб донести до вас реальність океанських глибин», – стверджує Саймон Джуллієн (Simon Jullien), креативний директор студії.

Цікаво й те, що «Під поверхнею моря» можна переглядати на більшості телефонів просто через браузер. Креатори зробили прив’язку до браузера, щоб користувачам не треба було нічого завантажувати.

Sea Shepherd та Resn сподіваються, що ви згадаєте про те, що коїться під поверхнею моря, коли наступного разу візьмете в руки рибну консерву.

Джерело

Теги: екологіякреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.