Діти ненавидять школу, бо вона не готує до реального життя. Тим паче – до майбутнього. А у ньому все найкрутезніше – роботи, нейронні мережі, віртуальні подорожі та інший кіберпанк в стилі Ілона Маска. На цьому і був заснований новий дизайн для RoboUA. Логотип виконаний у техніці з елементами друкованих електронних плат, а шрифти відсилають до теми робототехніки. Зокрема в літеру r закодовано роботизовану руку KUKA.
Аби було ще цікавіше, агентство створило концепцію фірмових персонажів. Так роботи перетворилися на носіїв нового стилю. Страшні, серйозні, веселі – кожен може підібрати собі улюбленого robo-трансформера зі світу нової айдентики бренду.
Тепер RoboUA дає не тільки інноваційні знання, але й дитячу superpower – натхнення.
Новий стиль уже встигли використати у тактичній кампанії “літній табір”, ціль якої була мотивувати батьків зробити літо своєї дитини корисним поки вона не пропустила його, ніби прерол на YouTube.