• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Найкраща реклама минулого десятиліття

5 Лютого, 2020
Час прочитання: 6 хв.
A A
Найкраща реклама минулого десятиліття
Share on FacebookShare on Twitter

У минулому десятилітті ми бачили чимало реклами, яку й досі добре пам’ятають. Наприклад, маркетологи P&G та Nike торкнулися політичних та соціальних проблем, а Burger King та KFC з гумором підійшли до продажу своїх продуктів.

Ось 15 таких рекламних кампаній (за версією Business Insider) 2010–2019 років, які ми пам’ятаємо і зараз, хоча минули вже місяці й навіть роки від їх запуску. У хронологічному порядку вони йдуть так:

Old Spice – «The Man Your Man Could Smell Like» (2010)

Цей ролик до Суперкубку з американського футболу, створений агенцією Wieden+Kennedy, рекламував чоловічий гель для душу. Проте його цільовою аудиторією були жінки, яких запевняли, що з цим гелем їхні чоловіки пахнутимуть краще.

За один вечір цей ролик став вірусною сенсацією, що спонукало Old Spice запросити того самого актора, Ісаю Мустафу, взяти участь також і у наступній кампанії бренду.

Ця реклама так закарбувалася у суспільній пам’яті, що навіть у 2018 році на неї посилається Tide вже у своїй рекламі до Суперкубку.

Coca-Cola – «Share a Coke» (2011)

Кампанія «Share a Coke» (в Україні «Розділи радість з Coca-Cola») була успішною в усьому світі, але розпочалася вона у 2011 році в Австралії, коли компанія Coca-Cola персоналізувала пляшки, розмістивши на них 150 найпоширеніших у цій країні імен. Згодом компанія також стала випускати на замовлення пляшки з емблемами коледжів та прізвиськами.

Volkswagen – «The Force» (2011)

Ролик Volkswagen від агенції Deutsch, випущений до Суперкубку–2011, став першим роликом, який можна було побачити не під час самої гри, а раніше. І серед усіх роликів до Суперкубку він і досі лишається найпопулярнішим. Це відео звертається до фанатів «Зоряних воєн» і розповідає історію про хлопчика, який намагається здобути Силу Дарта Вейдера. Але не надто успішно. Принаймні допоки він не «оживляє» дистанційно VW Passat завдяки батьковому пульту управління.

Melbourne Metro Train – «Dumb Ways To Die» (2012)

Анімаційні персонажі цієї соціальної реклами намагаються у комічній формі передати серйозне застереження: необережність біля залізничних шляхів може стати смертельною. Від її дебюту у 2012 році цю пісню на YouTube прослухали вже 185 мільйонів раз.

Oreo – «Dunk in the Dark» (2013)

Oreo вдалося встановити стандарт того, що невдовзі стало називатися «маркетингом у реальному часі», коли під час Суперкубку–2013 раптом пропало світло. І бренд моментально твітнув, мовляв, «печиво можна їсти й у темряві». Швидко та дотепно.

Power out? No problem. pic.twitter.com/dnQ7pOgC

— OREO Cookie (@Oreo) February 4, 2013

Від того часу під час великих культурних подій чимало брендів стало наслідувати приклад Oreo.

Under Armour – «I Will What I Want» (2014)

Under Armour – бренд, що кидає виклик таким велетням як Nike та Adidas. І ця кампанія витримана цілком в дусі його зухвалої політики. Її ключова ідея полягає в тому, що лише старанною працею можна заткнути скептиків і досягти мети. У ній взяла участь Місті Копленд – перша афро-американка, яка стала примою Американського театру балету.

John Lewis – «Monty‘s Christmas» (2014)

Британська мережа супермаркетів John Lewis відома своєю щорічною різдвяною рекламою. А одним з її найвідоміших роликів стала зворушлива історія про пінгвіна на ім’я Монті, який лишається сам-один і сумно проводжає поглядом кожну закохану пару.

https://youtu.be/0DPDIkuU_cY

Always – «#LikeAGirl» (2015)

Реклама 2015 року «Like a Girl», яка висловлюється у підтримку гендерної рівності, стала для Always та Procter & Gamble однією з перших кампаній з соціальною місією. Ця робота від Leo Burnett вклала позитивний сенс у образу «як дівчисько» і здобула чимало винагород: Еммі, Grand Clio, гран-прі Cannes Lions, та «Чорний олівець» і «Білий олівець» на фестивалі D&AD.

Bud Light – «Dilly Dilly» (2017)

Далеко не кожній маркетинговій кампанії під силу створити крилатий вислів. Проте Bud Light це вдалося двічі: спочатку «Wassup», а потім «Dilly Dilly». Ця серія роликів від Wieden+Kennedy перетворила нісенітницю на цілком впізнавану фразу, що стала вірусною і приносить користь бренду й до цього часу.

https://youtu.be/9mGNhvkVT8Q

State Street – «Fearless Girl» (2018)

Інвестиційна компанія State Street та рекламна агенція McCann New York встановили у діловому центрі Нью-Йорка бронзову скульптуру, щоб звернути увагу компаній на те, як мало жінок входять до рад директорів. Ця інсталяція миттєво стала сенсацією та культурною іконою, отримавши ряд винагород, зокрема й на фестивалі Cannes Lions.

Щоправда, щирість цієї роботи пізніше було поставлено під сумнів, коли State Street довелося сплатити штраф у 5 мільйонів доларів за те, що ця компанія занизила зарплатню жінкам та представникам нацменшин серед власного персоналу.

Див. ілюстрацію в заголовку

Amazon – «Alexa Loses Her Voice» (2018)

Реклама Amazon до Суперкубку–2018 переносить глядачів у світ, де голосовий асистент Алекса зірвала голос. Тож ряд знаменитостей, чиї голоси відомі багатьом, беруть слово замість неї. В цьому ролику можна побачити (і почути) Гордона Рамсі, сера Ентоні Гопкінса, Ребел Вілсон, а також самого гендиректора Amazon, Джеффа Безоса.

Nike – «Dream Crazy» (2018)

Останнім часом чимало маркетологів стали звертати увагу на болючі питання сучасного суспільства, проте жоден бренд не здобув такого успіху як Nike. Обличчям цієї кампанії став Колін Каперник, колишній квотербек команди «Сан-Франциско Фортинайнерс», який на знак протесту проти расизму став на коліна, коли перед матчем грав гімн США. Кампанія відзначила 30-річчя слогану «Just Do It», здобула ряд винагород і підвищила ринкову вартість бренду на 6 мільярдів доларів.

KFC – «FCK» (2018)

Коли в Британії в мережі фастфуду KFC у лютому 2018 року закінчилася курятина, бренд перетворив цю прикру ситуацію у рекламний хід, який показав, що у компанії є почуття гумору. KFC та агенція Mother опублікували в газеті рекламу, помінявши місцями літери у назві. Тому у відповідь на нестачу товару на паперовому відерці замість KFC було написано розпачливе «FCK».

Burger King – «Whopper Detour» (2018)

Реклама Burger King регулярно привертає до себе увагу. Одна з найуспішніших кампаній цього бренду використовує геозони навколо ресторанів McDonald’s, щоб переконати відвідувачів завантажити додаток Burger King та отримати Воппер за 1 цент, стоячи буквально на порозі ресторану конкурента. Як результат, цей додаток завантажили понад 1,5 мільйони людей.

Gillette – «We Believe: The Best Men Can Be» (2019) На хвилі популярності ініціативи #MeToo бренд Gillette запустив доволі суперечливу кампанію з критикою токсичної маскулінності. Бренд свідомо пішов на такий ризикований крок, щоб показати, що він поділяє цінності молодого покоління та не боїться обрати чітку суспільну позицію

Джерело

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.