Агенція K48 Production створила для бренду прикрас Corsari оригінальний ролик, вирізняльною рисою якого є його іронічність. Він був знятий Алессандро де Лео (Alessandro De Leo), молодим італійським режисером, який в своїх роботах завжди поєднує моду з гумором та цікавим сторітелінгом. І якому завжди вдається здивувати глядача.
Натхненням для цього фільму стала відома фраза бельгійського художника-сюрреаліста Рене Магрітта «Ceci n’est pas une pipe» (Це не люлька). З чарівною іронією модель-протагоніст каже «Ceci n’est pas un bijou» (Це не коштовність) і показує, як багато несправжнього на знімальному майданчику. Все не те, чим здається, а техніка та бутафорія здатні створити видимість того, чого немає.
Загалом, цікава манера розповідати як про ілюзії, так і про коштовності.