Reklamaster.com продовжує розпитувати представників української креативної індустрії про книжки, які вплинули на їхні переконання та мислення. Цього разу свій список must read представляє директорка з маркетингу PRIME Group Мар’яна Вознюк, яка зараз перебуває в декреті.
«Право писати» Джулії Кемерон: розпише кожного охочого
Фото: Катерина Казаніна, girlswhoinspire.com
Часто люди, які починають писати, не довіряють собі, вважають текст недоречним, банальним, або взагалі нецікавим. Я теж раніше почувалась невпевненою у власних силах та сумнівалась, чи виходить у мене висловлювати свої думки цікаво. Проблему загострювало оточення, яке не підтримувало на початках, а критикувало, керуючись стереотипом «письменником треба народитись». Книга Джулії Кемерон прибрала цей бар’єр, допомогла мені повірити в себе, розписатись та повернутись до письменництва. Завдяки її вправам я змогла виписати певні душевні питання, що сприяло їхньому вирішенню. Раджу книжку всім, хто хоче писати та не знає з чого почати.
«Дерево йоги» Б. К. С. Айенгара: щось більше, ніж фізичні вправи
Моє знайомство з йогою розпочалось у 2010 році. Шукаючи свій путь в ній, я мала справу з різноманітними школами та викладачами. Та саме ця книга дозволила зрозуміти, що йога — це шлях, який обираєш свідомо. Тут немає швидких результатів, а плоди з’являються тоді, коли практика стабільно зростає та міцнішає. Моя персональна практика — моє персональне дерево, і лише його зростання має значення. Все інше — шум вітру, що колише його гілки.
«Нелюбима дочка» Пег Стріп: «Зло сильніше добра», або якою мамою не треба бути
Фото: www.podpisnie.ru
Як новоспечена мама я шукала відповіді на абсолютно нову для себе тему материнства. Перечитала понад 10 книг про виховання, поки не наштовхнулась на цю. Книжка розповідає про те, як на наш світогляд і сприйняття життя впливають стосунки з матір’ю; чому пережите в дитинстві не залишає у дорослому житті. Діти засвоюють модель поведінки мами на підсвідомому рівні, і згодом або наслідують його несвідомо, або працюють з тим, щоб його змінити. Раджу прочитати цю книгу всім батькам аби знати, як не травмувати свою дитину та не передавати згубні моделі поведінки наступним поколінням.
«Джерело» Айн Ренд: про вміння залишатись собою, навіть коли суспільство це не схвалює
Фото: library1-info.blogspot.com
Трилогія «Айн Ренд «Атлант розправив плечі» надзвичайно відома, проте я більше люблю її інший роман — «Джерело». Для мене вона є джерелом сили на натхнення в моменти морально-психологічного виснаження.
У романі авторка висвітлює актуальні для сьогодення теми конформізму та нон-конформізму в професії та житті. Книга вчить, що незламність, здатність залишатись вірним собі та сила протистояти натиску соціуму — критично важливі. Якщо здасишся, то втратиш свою сутність та скотишся до посередності.
«Герой і Бунтівник» Маргарет Марк: варто прочитати кожному маркетологу та копірайтеру
Фото: www.jcloewe.com
Ця книга на перетині психології та брендингу описує 12 ключових архетипів. Хоча зараз вже й з‘явились нові архетипи, та основа залишається основою. Праця Марк вчить розрізняти та розуміти їх, а також бути послідовним в їхньому застосуванні. Перекладаючи на маркетингову мову — вона допомагає усвідомити, що тональність комунікації, кольори, відтінки та напівтони — це важливе джерело інформації про бренд, а не «заморочка» для підвищення його вартості.
«Я чую вас наскрізь» Марка Гоулстона: вчить слухати, щоб чути, а не слухати, щоб відповідати
Фото: bizz.monolith.in.ua
Люди часто говорять не те, що хочуть сказати, не те, що мають на увазі, та не те, що думають. Раніше я вважала, що розумію, що прагне сказати співрозмовник. Поки він ділився своїми думками, я в голові продумувала репліки у відповідь. Інколи навіть перебивала, щоб відповісти. Так робить більшість. Після того, як прочитала працю Гоулстона, почала працювати над своїм навиком слухання без очікування та впевненості в тому, що знаю, що хоче сказати співрозмовник. І мені відкрився глибокий світ міміки, жестів, емоцій та сутності слів співбесідника. Безумовно, ця книжка допомагає розібратись в нюансах спілкування та налаштовує на правильну практику. Спробувавши її, вже не захочеш діяти по-старому.
13 березня в київському просторі Видавництва Старого Лева — книгарні-кав’ярні Старого Лева на Михайлівській відбулася презентація епічного фентезі Ніка Лисицького «Кий і морозна орда», створеного за мотивами української міфології. На...
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності. Погоджуюсь