• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Ретаргетингові стратегії для підвищення конверсії під час розпродажів

28 Листопада, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Ретаргетингові стратегії для підвищення конверсії під час розпродажів
Share on FacebookShare on Twitter

Знижки та спецпропозиції є потужною зброєю в арсеналі інтернет-маркетологів для збільшення трафіку та підвищення конверсії. Вміло використані у періоди підвищеного попиту, як-то передсвяткові та сезонні дні, вони здатні збільшити продажі в кілька разів. Приміром, минулого року зростання продажів у Чорну п’ятницю в Україні сягнуло 410% проти звичайного дня. Щоб повною мірою реалізувати потенціал таких нагод, Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні, пропонує три дієві ретаргетингові стратегії.    

Пропонуйте користувачам те, чого вони хочуть

Стратегія дуже добре працює на висококонкурентних ринках. В основі лежить поєднання кастомізованих цін та знижок для різних груп клієнтів і товарів із персоналізованими пропозиціями, що враховують поведінкові моделі покупців. У такий спосіб забезпечується кращий відгук, ніж при звичайному таргетуванні, а отже — вдається збільшити обсяги продажів і прибутку, не поступаючись маржею.

Для успішної реалізації цієї стратегії необхідне регулярне коригування таких показників, як повернення витрат на рекламу (ROAS), середня вартість продажу (COS) та вартість залучення клієнта (CPA) протягом усього періоду реалізації компанії.

Максимізуйте продажі через супутні пропозиції

Ця стратегія є більш агресивною і підійде для тих, хто хоче взяти максимум від періоду акційних продажів. Вона є більш ризикованою щодо коливань маржі та ділової репутації: приміром, це стосується наявності ресурсів для забезпечення вчасних поставок у пік продажів. Разом з тим вона більш виграшна з точки зору не тільки задоволення потреб клієнтів, але й формування їх зацікавленості до нових продуктів.

Ретаргетингова кампанія вибудовується у такий спосіб, щоб запустити ланцюг подій. Послідовні ітерації взаємодії спрямовані на те, щоб запропонувати клієнтові товар, якого він потребує, а потім супутні товари, які можуть зацікавити його як одразу (більш дешеві), так і з часом (більш дорогі), тобто забезпечать повернення клієнта протягом наступних днів і тижнів. Таке послідовне планування рекламних банерів потенційно сприятиме підвищенню лояльності клієнтів, а отже — й зростанню конкурентоздатності компанії на ринку.

Залучайте нових клієнтів

Продажі зі знижками та спеціальними пропозиціями чудово працюють і на залучення нових клієнтів. За допомогою інструментів ретаргетингу можна відслідкувати, які товари користувалися особливою увагою клієнтів, що відвідували інтернет-магазин раніше, але не здійснювали покупок. Потім за допомогою персоналізованих рекламних банерів зі знижками «нагадати» про них, м’яко підводячи клієнта до здійснення першої покупки в момент, коли він цього потребує (передсвяткові розпродажі, наприклад) та на вигідних для нього умовах (зі значною знижкою чи на спеціальних умовах). Експерти зазначають, що на повторне залучення варто виділяти до 20% бюджету рекламної кампанії.

Теги: бизнесновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.