• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Маркетингові комунікації в еру Digital Detox

22 Листопада, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Маркетингові комунікації в еру Digital Detox
Share on FacebookShare on Twitter

Сучасний світ швидко трансформується й на зміну тотальній діджиталізації приходить втома від неї. Бренди мають адаптуватися до цього та шукати нові канали комунікації, щоб втримати увагу свого споживача.

Digital detox вже став  не тільки частиною життя тих людей, чия робота пов’язана з інтернетом, а й глобальним трендом для всіх користувачів. Наприклад, співвласниця премії The Webby Awards Тіффані Шлейн та співвласниця медіаплатформи Huffington Post Аріана Хаффінгтон регулярно проходять цю процедуру.

Основи цифрової детоксикації було закладено в США в середині 90-х років рухом TV-Free America, основним гаслом якого став вислів «свобода від телебачення». З роками рух поширився, змінив назву на Center for SCREEN-TIME та став масовим засновником цифрового детоксу. Щорічно у травні більше 300 млн людей у всьому світі вимикають телевізор та інші цифрові пристрої (мобільні телефони, ноутбуки, планшети) на декілька днів, щоб приділити час реальному життю: родині, близьким, друзям, спілкуванню з природою.

Згідно з даними DMA (американська асоціація Data & Marketing), 41% опитаних зізналися, що вони видаляли власні імейли та реєстрували нові тільки через те, що вони отримували забагато рекламних повідомлень. Ще 24% повідомили, що збираються зробити це в майбутньому. Такі результати залишають нам лише 34% респондентів, яких не дратує стан їхньої електронної поштової скриньки.

В останньому звіті Ofcom (британський телекомунікаційний регулятор), вказано, що минулого року 34% споживачів зробили паузу в користуванні інтернетом. Найбільшими детоксерами є представники молодшого покоління, вони найчастіше видаляють облікові записи з соціальних мереж (58%).

Отже, компаніям та брендам доводиться шукати нові канали комунікації й винаходити комплексні маркетингові рішення, аби не втратити споживачів.

Деякі з нових світових трендів у маркетингових комунікаціях, на які варто звернути увагу:

  • Digital outdoor як off-line комунікація бренду

Digital outdoor в США виріс на 35% з 2010 за даними PricewaterhouseCoopers та випередить традиційний outdoor вже у 2020 році. Outdoor — єдиний традиційний канал комунікації, який показав зростання минулого року в США. У мережі можна знайти безліч крутих кейсів, мені особисто дуже подобається цей приклад від Nike. 

  • Audio content — новий чорний бренд контенту

Він може мати безліч форм: підкасти, онлайн радіо, архіви на iTunes та Spotify, освітній аудіоконтент з інтеграцією бренду тощо. Власні підкасти вже запустили такі бренди як Barneys New York, Verizon, General Electric.

  • Gaming як поле для інтеграції бренд-контенту

Сьогодні компанії та бренди, що ніяк не пов’язані з “gaming”, почали виготовляти бренд-контент на основі доповненої реальності (augmented reality) чи in-game рекламного контенту та навіть власні рекламні ігри (“advergames”). 

  • Event

Event-маркетинг створює фізичний зв’язок між брендом і його потенційним споживачем. Відносини вибудовуються через реальний досвід і залучення клієнта в різноманітні бренд-активності, при цьому використовується максимальна кількість відчуттів покупця. Надаючи йому щось, що він може побачити, почути, спробувати на смак чи дотик, ми занурюємо його у бренд і створюємо зв’язок між ними, збільшуємо впізнаваність бренда (brand awareness).

 

Ксенія Єфремова

Про автора: Ксенія має понад 15 років досвіду в маркетингових комунікаціях. У 2008 році вона отримала післяосвітній диплом з маркетингу у The Chartered Institute of Marketing. З 2008 року є співзасновницею та керуючою партнеркою агенції SAME&Friends.

Теги: digitalмаркетинг і комунікаціїэксперты и мнения

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.