• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

5 інсайтів з Healthcare Creative Forum 2019

18 Листопада, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
5 інсайтів з Healthcare Creative Forum 2019
Share on FacebookShare on Twitter

14 листопада у Public Space «Klitschko» відбувся шостий Healthcare Creative Forum, який зібрав провідних гравців українського фармацевтичного ринку. У гостей була змога дізнатись про досвід колег, обговорити роботи цьогорічних переможців фестивалю Lions Health та пройти майстер-клас зі складання креативного брифу. Але найголовніше – зрозуміти для себе, куди рухається медицина, та визначити останні тренди у healthcare-комунікаціях.

  • Найбажаніша аудиторія для українських медичних компаній – люди від 25 до 34 років, тобто міленіали. Вони найбільш платоспроможні серед інших вікових категорій. Тим паче, 71% цієї аудиторії живе у великих містах.
  • Для міленіалів найбільша цінність – враження, саме тому й TikTok випереджає Instagram, саме тому їхні рішення приймаються не через логічні роздуми, а усередині спільноти. Представники у-покоління цікавляться насамперед думкою «своїх», тож поняття «лояльність клієнта» їх точно не стосується. Та й прямою рекламою їх не заманиш: вони настільки перезавантажені інформацією, що вже й не розрізняють ролики медичних препаратів. А ще міленіали хочуть миттєво отримувати потрібні дані і бажано в лаконічній та яскравій формі. І за цим вони звертаються до гугла, а не до лікаря.
  • Маркетинговим відділам медичних компаній варто розвиватись у трьох напрямках: персоналізація, креатив та зворотній зв’язок. А ще – не шкодувати гроші на контент, який зможе залучати користувачів до комунікації, а не нудно оповідати про симптоми та наслідки захворювань. Один із зразків вдалого підходу до юзерів – кліп бразильської співачки Анітти на пісню «Atención, який заохочує глядачок самостійно обстежувати груди.
  • У світі триває перехід від фармакологічної медицини до медицини даних. Зокрема, запускаються стартапи, які за допомогою штучного інтелекту збирають інформацію з електронних медичних карт, аналізують претензії пацієнтів і таким чином можуть передбачити виникнення певних захворювань. Якщо ще три року тому в фармакологічну медицину вкладали 80% інвестицій, то зараз же 70% спрямовують в медицину даних. Не виключено, що через 5 років все частіше лікарі будуть проводити операції разом з роботами (або взагалі сам робот оперуватиме, а людина лише контролюватиме процес) та ще активніше використовуватимуть 3D-друк.
  • Завдання сучасної медицини – продовжити життя пересічної людини до 100 років, а маркетологи мають наповнити це життя сенсом. У зв’язку з цим на стику медицини, психології й менеджменту з’являться нові професії, тож, можливо, вже у 20-тих роках нас оточуватимуть продюсери сенсу життя, організатори просторів здоров’я, менеджери з розвитку людського капіталу та аніматори довголіття.

Підготувала Вікторія Теравська

Теги: історіїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.