Creative State of Dnipro розташується на 3 поверсі бізнес-центру «Кудашівський» (вул. Барикадна,10). Локація площею понад 3500 м² буде розрахована на 600 осіб. «Креативний штат» стане першим великим бізнес-простором міста.
«Дніпро — відкрите місто. Воно хоче бути комфортним для городян. Але не варто забувати про бізнес. Родина українського fintech повинна орієнтуватися на технології. Тут все ще є післясмак “совка”, а повинно пахнути грошима. Дніпро повинен закохувати в себе за 2 дні. Це амбітне завдання для міста і для нас. Creative States не тільки буде сприяти розвитку Дніпра, а й посилить його інвестиційну привабливість. Ніяких компромісів. Локація буде такою же крутою, як і київські, а ціни — значно нижче. Крім того, всім нашим резидентам доступний роумінг між локаціями. Кияни зможуть проводити зустрічі, працювати в Дніпрі, і навпаки»,- говорить засновник і CEO мережі Ілля Кенігштейн.
Як підкреслює Кенігштейн, таких масштабних коворкінг-проектів в Дніпрі немає. При цьому в них є потреба. Так, в місті працюють мінімум 14 000 програмістів, багато IT-компаній різного масштабу та інших бізнесів, представників креативного класу.
Коворкінг запустять навесні 2020 року. В Creative States відзначають, що будівництво треба координувати і віддалено, і на місці. Це шанс протестувати таку схему перед запуском в інших містах України та виходом у Європу.
При пошуку партнерів компанія орієнтується на лендлордів, які готові не просто здавати проекти, а й заходити в бізнес з Creative States. Для дизайну і будівництва локації Creative States буде залучати підрядників. Про тендер оголосять пізніше, але вже зараз відомо, що компанії потрібні фахівці, які надають комплексні рішення.
Нагадаємо, Creative States пропонують не тільки офіси для команд (від 1 до 30 осіб), а й розвинену інфраструктуру для компаній різного масштабу. Кожне простір витримано в єдиному стилі, будь то арт-нуво, glam rock або арт-деко. Новий простір в Дніпрі буде натхненним атмосферою Бостона, міста, яке уособлює фінанси. Серед виняткових рис Creative State of Dnipro команда зазначає бізнес-сьюти (крім стандартних офісів), а також окремий івент-хол.
Традиційно в локаціях мережі є комфортні лаунж, переговорні кімнати і скайп-руми, кухня з шеф-кухарем. По п’ятницях проводяться happy hours для резидентів. Також вони можуть скористатися спеціальними пропозиціями, знижками і акціями від партнерських сервісів.
Creative States — це емоційний продукт, в центрі якого — комфорт клієнтів. Вони отримують доступ до спеціальних закритих івентів і ком’юніті, де можуть знайомитися, спілкуватися, знаходити нових бізнес-партнерів і створювати нові продукти. Крім того, доступні додаткові сервіси, включаючи юридичну підтримку, ведення СПД, рекрутинг, консьєрж-сервіс, закупівлі обладнання і інше.
«Коворкінг — тренд на ринку офісної нерухомості. У світі понад 15 000 коворкінг, як мережевих, так і самостійних гравців. Ця цифра продовжує зростати. Очікується, що до 2022 року їх буде близько 26 000. Головне в цих умовах — не втратити голову і зберегти баланс між помірно агресивним зростанням, формуванням стандартів продукту і продажами», — коментує Кенігштейн.
Працюючі локації — в БЦ Gulliver і БЦ Senator в Києві — зараз заповнені. У третьої та найбільшої, Creative State of Arsenal, яка відкриється в січні 2020 року, за підсумками першого пресейлу зайнято понад 50% офісів.