• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Якими мовами користуються в світі та чому. Дослідження британського агентства NeoMan

30 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Якими мовами користуються в світі та чому. Дослідження британського агентства NeoMan

Group of social media or business people talk speech bubble link chain

Share on FacebookShare on Twitter

«Мова, якою розмовляють в країні може розказати про історію, культуру та відносини цієї країни з іншими». До таких висновків прийшли креативне агентство NeoMan  Studios та Budget Direct, що досліджували найпопулярнішу мову в світі.

Та цим аналіз не обмежився. Дослідники вирахували які мови посіли 2-ге та 3-тє місце серед найвикористовуваніших в країні, та світі загалом, і візуалізували ці дані за допомогою карт. Кольорові з підписами та позначеннями карти відтепер є, як всього світу, так і окремих континентів.

Для збору даних використовували Всесвітній довідник ЦРУ та веб-сайт «Ethnologue».

Щодо отриманих результатів: найпопулярнішою із використовуваних щодня мов, незалежно від офіційної мови в країні, є англійська. Вона є найпопулярнішою, як першою, так і другою, і третьою мовою, що використовують в країні.

Для дослідників, та і для будь-кого, це, звісно, не новина. А другою найпоширенішою у використанні мовою виявилася французька. Нею розмовляють (паралельно з основною мовою) в Канаді, Бельгії, Швейцарії, Лаосі, Тунісі та ще в 5-ти країнах.

Наступне  місце, серед другої найпопулярнішої мови в країнах світу, посіла російська, що використовується в Україні, Казахстані, Узбекистані, Туркменістані, Латвії, Литві, Естонії, Азербайджані. Також в п’ятірку (других найвикористовуваніших) ввійшли арабська та португальська мови.

Дослідники вирішили продовжити «відкриття».  Наступним пунктом аналізу стала третя мова світу, що використовується найчастіше. Отже, такими, після англійської та французької є італійська, якою розмовляють (третьочергово) в Монако, Швейцарії, Хорватії, Мальті й Сомалі;  та китайська, яку використовують в Сполучених Штатах Америки, Малайзії, Філіппінах та ще деяких азійських островах. Саме італійська та китайська зайняли спільну позицію і є найвикористовуванішими третіми мовами в світі.

Що стосується України: після української, найбільш використовуваної мови, йде російська та румунська. Дещо цікавим є також факт, що саме українська є третьою найпопулярнішою мовою в Естонії.

Причиною таких нетипових пошуків дослідники називають бажання копнути глибше, бо поверхневі результати були занадто передбачуваними.  А знання другої, третьої найбільш розповсюдженої мови в кожній країні та світі загалом, – це вже дещо більше. На їхню думку, це – вже певний опис самої країни, її історії, її цінностей, субкультур та глибоких коренів.

Всі результати можна переглянути за посиланням: http://bit.ly/WorldsThirdLanguages

Теги: новиниринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.