• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

KMW CoProduction Meetings закінчено! Як пройшла копродукційна частина медіафоруму?

30 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
KMW CoProduction Meetings закінчено! Як пройшла копродукційна частина медіафоруму?
Share on FacebookShare on Twitter

18 та 19 вересня в рамках міжнародного медіафоруму KYIV MEDIA WEEK відбулась копродукційна секція KMW CoProduction Meetings, організована за підтримки Українського Культурного Фонду в рамках програми Підсилення потужності українського аудіовізуального сектору.

В перший день заходу, що розпочався одразу по завершенню основної частини найбільшого медіафоруму Центральної та Східної Європи KYIV MEDIA WEEK, відбулись презентації компаній міжнародних продюсерів, запрошених на захід для пошуку українських партнерів для копродукції. Кожен з них презентував один або кілька проектів, що зараз перебувають у розробці та потенційно можуть бути втілені у копродукції з українськими партнерами. Голова девелопменту норвезької компанії Viafilm Девід Лідер (David Leader), що представив компанію замість Андерса Танґена, який не зміг приїхати в Київ через зйомки, розповів про хіти, вироблені продакшеном та досвід створення серіалів одразу двома мовами. Голова відділу продажів та копродакшну канадської компанії Incendo Гевін Рірдон (Gavin Reardon), що був також одним із доповідачів контентної частини KMW, розповідав про досвід копродукції із Францією та як його можна застосувати для спільного виробництва фільмів чи серіалів з Україною. Голова напрямку сценарного телебачення ізраїльської компанії Endemol Shine Галь Зайд (Gal Zaid) вразив учасників першого дня секції шоукейсом серіалів своєї компанії та розповів про плани виробництва наступного проекту, зйомки якого частково плануються в Україні. Співвласник та продюсер словацької студії DNA Production Растислав Шестак (Rastislav Šesták) поділився із слухачами планами зняти повнометражну стрічку, що має великий потенціал бути створеною спільно із українськими колегами. А болгарська продюсерка із знаного продакшну AGITPROP Мартічка Божілова (Martichka Bozhilova) не лише розказала про проект серіалу, дія якого має відбуватися у Києві, а й поділилась досвідом створення великих проектів на маленькому ринку болгарської аудіовізуальної індустрії. Всі учасники заходу отримали копії презентацій доповідачів із вичерпною інформацією про проекти для потенційної копродукції.

Для іноземних продюсерів другий день заходу розпочався знайомством із чи не найпопулярнішою нині локацією в Україні — містом Прип’ять та суміжними територіями. Всі продюсери були надзвичайно вражені цією місцевістю та підкреслили значний потенціал використання її як локації для зйомок.

Пізніше українські продюсери зустріли своїх іноземних колег на коротких особистих зустрічах, впродовж яких презентували свої проекти та обговорювали із ними копродукційний потенціал майбутніх ігрових, документальних стрічок або серіалів. Загалом до участі в індивідуальних зустрічах було запрошено представників 28 проектів: LA PALISIADA (представляли Валерія Сочивець та Сашко Чубко), CARPATHIA (Наріман Алієв та Марина Степанська), MALEVICH (Анна Паленчук, Валерія Жеріх), CAROL OF THE BELL (Лариса Гутаревич), GLASS CASE (Марина Красюк), DARK BREAD (Макс Черниш), DIRT (Тарас Стадніков), UKROTOUR (Анна Розенгерт та Роман Розенгурт), BLESSED BY THE SCENE (Надія Павлик-Вачкова), EGLE: THE SERPANT’S BRIDE (Артем Рижков та Федір Александрович), PROJECT L (Евген Сивков, Олександр Жовна, Сергій Колбінєв), A LABYTNANGI FILM (Анна Паленчук, Валерія Жеріх), SHTTL (Рита Гребенчікова, ), TOTALIZATOR (Олександр Курманський, Володимир Сердюк), FAMILY VALUES (Надія Парфан), IMPOSSIBLE IS POSSIBLE. I SIKORSKY (Михайло Панченко, Мірза Давітая, Анна Косточко), HAPPY NATION (Єлизавета Завгородня, Євген Матвієнко, Богдана Грабовська), RED MAFIA (Олександр Омельянов, Олексій Мамедов), A HASTY WEDDING (Ірина Тихомирова), ZENITH (Наталя Лібет, Ольга Река), MAMAS WITHOUT BORDERS (Ольга Журженко, Десняна Рожкова, Міла Пічугіна), BRATISLAVA BLITZ (Андрій Забіяка, Олена Лісняк, Надія Панічкова), WEREWOLF (Віктор Булига, Олександр Бочко, Лара Петлій), FREEDOM TASTE (Лариса Моренцова-Шулик).

Кожен учасник особистих зустрічей мав змогу обговорити питання копродукції із досвідченими закордонними колегами та запропонувати їм спільне виробництво власних проектів. Організаторам залишається сподіватись, що ці зустрічі невдовзі принесуть плоди у вигляді реалізації українських проектів та тісної співпраці українських виробників із закордонних продакшенів, що були представлені на заході.

KMW CoProduction Meetings відбувся за підтримки Українського Культурного Фонду в рамках програми Підсилення потужності українського аудіовізуального сектору.

Теги: медіановинипродакшн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.