Генеральна директорка міжнародної аналітичної компанії The Wit Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler) виступить на KYIV MEDIA WEEK з двома ексклюзивними доповідями про світові тренди індустрії контенту.
У перший день KMW, 16 вересня, відбудеться презентація від The Wit «Глобальні тренди споживання контенту», у якому Вірджинія представить свій свіжий погляд на неігрові шоу. Звідки походять найкрутіші формати? Чи варто уважніше придивитись до корейського контенту? VOD чи ні? Що надихне індустрію на створення нових класних шоу для телебачення і стримінгових платформ? Телебачення приречено тільки на прямі ефіри і секс?
«Молодь, флірт, насильство і самоідентифікація – найгарячіші теми цього року як в телешоу, так і у серіалах. Ринок неігрового контенту стає ще різноманітнішим: більше вибору, більше платформ, більше зірок… Підписники The Wit все частіше цікавляться в нас «ДЕ круті шоу?», в той час як раніше питання стояло «ЩО це за шоу?». Де у світі шукати креатив та найкращий контент для закупок? На KMW 2019 я спробую дати вам напрям, куди дивитись», – каже Вірджинія.
Друга секція від The Wit буде присвячена серіалам і відбудеться у вівторок, 17 вересня, о 10:00. У презентації «Серіали. Глобальні тренди» Вірджинія поділиться своїм баченням тенденцій у сфері серіального виробництва і спробує відповісти на головне питання: які цільові аудиторії, жанри, теми та історії є найбільш затребуваними у серіальній індустрії та на SVOD-платформах?
«Сьогодні весь ринок серіалів одержимий пошуком нових IP, історіями для молоді і про молодь, а також VOD. У своїй презентації я покажу дух часу і проілюструю всі ці категорії на прикладі класних нових шоу з усього світу. Крім того, я покажу способи відстежування та закупівлі найкращого серіального контенту», – коментує Вірджинія.
Вірджинія Муслер – експерт зі світовим ім’ям, чиї регулярні презентації Fresh TV, присвячені найсвіжішим новинкам шоу і серіалів, на найбільших світових кіноринках MIPCOM і MIPTV в Каннах завжди відбуваються з незмінним аншлагом. За першою освітою Вірджинія – філософ і психоаналітик, при цьому вона також закінчила одну з кращих бізнес-шкіл. Такий комплекс професійних компетенцій, що дозволяє їй тонко вловлювати суспільні запити й вимоги часу, а також бачити реальні можливості для їхньої монетизації, зробив Вірджинію Муслер провідним світовим експертом у галузі телетрендів.
Нагадаємо, KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16-19 вересня 2019 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5).
Компанія “LG” – Iнноваційний партнер KMW