• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Поощрение и наказание: мнение сотрудников

17 Грудня, 2014
Час прочитання: 1 хв.
A A
Поощрение и наказание: мнение сотрудников
Share on FacebookShare on Twitter

Работодатели бывают разные — от лояльных и часто идущих навстречу до компаний, где каждое действие сотрудника находится под контролем, а малейшее отклонение от внутреннего распорядка наказывается штрафом. Текучесть кадров в таких компаниях зачастую можно сравнить с падением воды в Ниагарском водопаде, но это не мешает им оставаться на рынке и ежемесячно вербовать новых работников. Портал Rabota.ua провел опрос среди нескольких сотен украинских компаний и выяснил, существует ли у них система штрафов за нарушения и как к этому относятся сотрудники. Что интересно, 13% опрошенных ответили, что относится к такому явлению положительно и считают, что это укрепляет дисциплину.

Число тех, у кого на работе существует система штрафов и у кого нет, по результатам проведенного исследования, разделилось почти поровну — 52% сталкиваются с таким опытом, а 48% такого опыта не имеют.

Наиболее частым поводом схлопотать штраф оказывается опоздание — 60% ответов. Часто штрафуют за прогул (53%), работу в алкогольном или наркотическом опьянении (52%), невыполнение плана по рабочим часам (50%). Нарушение дресс-кода становится причиной штрафа в 21% случаев, а курение – в 19%.

Среди участников опроса 13% положительно воспринимают практику штрафования сотрудников. Нормальным явлением это считают еще 48% опрошенных, причем они рассчитывают на то, что добросовестных работников штраф не коснется. Отрицательно относятся к штрафам 40% респондентов.

Число тех, кто на работе сталкивается и не сталкивается с системой поощрений также распределяется практически поровну – 51% против 49%. Интересно, что аналогичное исследование прошлого года показывало, что система поощрений существует в 59% компаний.

Перевыполнение плана становится поводом для бонуса в 59% случаев, разовые положительные результаты – в 48%, продолжительная добросовестная работа – в 45%. Новаторство привествуется в каждой четвертой компании.

Выдача денежной премии – самый частый способ поощрить сотрудника (89%). В 39% случаев объявляют благодарность, а  26% — благодарности придают вид почетной грамоты, звания, упоминания на доске почета. В 23% компаний практикуют выдачу подарков, в 15% — самым старательным и успешным сотрудникам оплачивают посещение курсов или тренингов.

Из всего разнообразия поощрений наиболее интересной для рядового сотрудника оказывается выдача денежной премии (69%). 17% опрошенных поощрение безразлично, лишь бы оно было. Оплата туристических путевок была бы интересна 6% опрошенных, тренинги и курсы – 4%.

 


Теги: розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Шість нью-йоркських артистів оновлять термінал Delta в LaGuardia

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.