• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Cannes Lions-2019. Финансовые итоги

23 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Cannes Lions-2019. Финансовые итоги
Share on FacebookShare on Twitter

Британская компания Ascential, владеющая фестивалем Cannes Lions, опубликовала финансовый отчет за первое полугодие 2019 г. В этом году компания не представила отдельные данные по выручке от фестиваля. Он входит в маркетинговый сегмент, доходы от которого составили £100,5 млн ($124,6 млн, по курсу £1=$1,24). В 2018 г. это направление принесло Ascential £80,7 млн ($100 млн). Органический рост выручки в 2019 г. достиг 13%, а прибыль от маркетингового сегмента увеличилась на 23%.

В отчете Ascential не указано, какую долю в доходах сегмента составляет выручка от Cannes Lions. Рост финансовых показателей этого направления компания объясняет высокими результатами фестиваля и собственного агентства Ascential MediaLink.

В первом полугодии выросли три основные статьи доходов от Cannes Lions, говорится в отчете, однако динамика роста не указывается. В Ascential отметили, что положительного результата удалось добиться за счетреструктуризации номинаций и переориентации фестиваля на более короткий пятидневный период. Взносы участников принесли больше всего доходов — 39%. В компании отмечают, что новая номинация «Креативный бренд года» помогла добиться «хорошего роста заявок» от брендов. Существенная часть доходов пришлась на билеты за участие — 38%. Выручка от партнерских отношений и онлайн-доступа к материалам фестиваля составила 23%. Цифровые продукты фестиваль развивал с помощью купленного в 2018 г. сервиса WARC.

Вырос также индекс потребительского доверия к Cannes Lions. В отчете говорится, что фестиваль набрал «рекордные» 69 пунктов.

В этом году на фестиваль вернулась Publicis Group. В прошлом году отказ холдинга от участия в фестивале стал одной из причин падения его выручки на 9%. До этого снизилась динамика роста оборота Cannes Lions — в первом полугодии в 2017 г. показатель составил 7%, а годом ранее — 17%. Прирост уменьшился после того, как холдинги WPP и Dentsu Aegis в 2017 г. сократили расходы на участие в Cannes Lions.
Источник: 

Теги: cannes lionsновини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025
Ідеї

Ви можете попасти в ДТП, але не на гроші: нова кампанія hotline.finance та Невгамовні

11 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.