• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Реклама онлайн-игр или как «взорвать» полицейскую машину из игрушечного ружья

11 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Реклама онлайн-игр или как «взорвать» полицейскую машину из игрушечного ружья
Share on FacebookShare on Twitter

Агентство WhoIsTheBaldGuy, специализирующееся на различных трюках, встряхнуло нью-йоркские улицы, чтобы прорекламировать онлайн-игру Warframe.

Рекламисты расположились посреди Манхэттена и стали предлагать случайным прохожим попозировать с внушительной пушкой из игры. При этом всех прохожих предупреждали не нажимать на курок.

Кто-то слушался. Кто-то нет. Но результат всегда был один. Стоило прохожему шутки ради навести пушку на припаркованную рядом полицейскую машину, как тот в ужасе чувствовал, что пушка стреляет, и видел, как выстрел буквально разрубает машину на две половинки. Еще и задетый почтовый ящик поблизости взрывается.

Зрители отпрыгивают, незадачливый стрелок извиняется. В момент взрыва даже можно было почувствовать, как пушку толкнуло отдачей. Все очень аутентично.

Майкл Кривика, основатель агентства, заверил, впрочем, что ситуация была полностью под контролем. Полиция присматривала со стороны, чтобы «взрывом» никого не зацепило. Да и сам эффект взрыва был достигнут с помощью сжатого воздуха, а не пиротехники.

Он пояснил, что видео, выложенное где-нибудь на Facebook, должно привлечь внимание в первые же пару секунд, чтобы его досмотрели до конца. Поэтому-то его ролик и открывается такой драматичной сценой.

Источник

Теги: гуморигрыкреативмаркетинг і комунікаціїновини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як FMCG «продає» смак у соцмережах

3 Вересня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Позначте в календарі: церемонія Effie Awards Ukraine та конференція Best Marketing Practices

20 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.