13-14 вересня у Києві відбудеться фестиваль креативності та пост-діджитал культури OFFF. Захід організовують Depositphotos та Projector.
«Це дводенна пригода для всіх, хто хоче познайомитися з яскравими талановитими людьми, отримати натхнення, купу нових ідей і знань у сфері дизайну, мультимедіа, кіно, технологій та сучасного візуального мистецтва», – кажуть організатори події.
Що таке OFFF
OFFF — найбільший європейський фестиваль креативності та пост-діджитал культури. Щороку до Барселони з’їжджаються дизайнери, арт-директори, власники студій, режисери, моушн-дизайнери, ілюстратори та креатори зі всього світу. Крім Барселони OFFF проходить у Відні, Лондоні, Нью-Йорку та Тель-Авіві.
Перший OFFF відбувся у Барселоні у 2001 році за ініціативи художника Гектора Айюсо і швидко набрав популярності та впливовості. Фестиваль збирає разом найцікавіших інноваційних медіа-художників, дизайнерів, саунд-дизайнерів та моушн-дизайнерів. На OFFF виступають зірки індустрії: Stefan Sagmeister, Erik Spiekermann, Paula Scher, Neville Brody, Joshua Davis, John Maeda, Ash Throp та багато інших.
Після 19 проведених фестивалей OFFF став синонімом креативності, меккою для творчого коммюніті, глобальною подією в області візуальної культури. 13-14 вересня OFFF Festival вперше відбудеться в Україні.
Спікери
Joshua Davis (NY, USA) — відомий американський дизайнер, техно-гік та медіа-художник. Володар світових нагород, Джошуа винайшов повністю новий підхід до створення дизайну. Відомий своєю експериментальною генеративною графікою, приголомшливими аудіовізуальними роботами та алгоритмічними анімаціями.
The Mill (London, England) — студія креативного контенту і VFX, створює візуальні ефекти, анімацію, відео-ролики, дизайн та захоплюючі діджитал проекти. Ви могли бачити роботи студії для Nike, Calvin Klein, Valentino, Samsung, Nissan, Lexus та багатьох брендів зі світовим іменем. Від студії виступатиме Will MacNeil — CG Design Director в The Mill, режисер, аніматор і цифровий художник.
Ricardo Gonzalez (NY, USA) називають маестро шрифта. Художник, дизайнер і каліграф створює неймовірні масштабні типографічні мурали. Серед клієнтів Рікардо: Apple, Nike, Mercedes Benz, Google, Microsoft, Pepsi, AirBnB, Toyota, Vice та багато інших.
B-Reel (NY, USA) — креативне агентство, що змінило рекламну індустрію. Команда сторітеллерів та технологів, які разом винаходять нові шляхи поєднання брендів та аудиторії. Офіси у Стокгольмі, Лондоні, Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Барселоні. Від B-Reel приїдуть Zack McDonald — креативний директор, який працює над рекламою, фільмами і виставками з кращими агенціями світу та Oscar Erlandsson — стратегічний директор B-Reel.
Paloma Rincon (Madrid, Spain) — фотографиня родом із Мексики створює вигадливі візуальні роботи на перетині фотографії, скульптури, дизайну та ілюстрації. Відома своїм винахідливим підходом до зображення: у результаті створює цілий світ, де форми, текстури, матеріали, світло і кольори об’єднуються у гармонії.
OFFF розрахований на дизайнерів та арт-директорів, медіа-художників та саунд-дизайнерів, креаторів рекламних агентств, власників дизайн-студій, працівників сфери візуальних комунікацій, студентів напрямів графічного дизайну та ілюстрації, а також на всіх, кого цікавить майбутнє діджиталу.
Програма
- 13 вересня: мітапи і препаті.
- 14 вересня: лекції, розмови, мітапи, виставки, воркшопи, фільми, перформанси та багато іншого.
Ціни (воркшопи не включено)
Mega Early Bird Ticket (перші 100 квитків)
General Pass – 2 Day Ticket + Official Bag — 140$
Early Bird Ticket
General Pass – 2 Day Ticket + Official Bag — 160$
Regular Ticket
General Pass – 2 Day Ticket — 180$
Придбати квитки можна за посиланням.
Фото: www.the-reference.com