• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

XII рейтинг агентств маркетингових сервісів: інсайти лідерів

4 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
XII рейтинг агентств маркетингових сервісів: інсайти лідерів
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив (МАМІ) підвела підсумки XII рейтингу агентств маркетингових сервісів відповідно до доходів. Результати продемонстрували помітні зміни: деякі компанії піднялись на кілька позицій, дехто накопичує сили для потужного стрибка в майбутньому.

Асоціація запропонувала учасникам рейтингу поділитися досвідом перемоги та думками про сучасний стан галузі та її перспективи.

ADSAPIENCE – лідер рейтингу другий рік поспіль. Компанія працює як нова структура на ринку з кінця 2017 року. До складу компанії увійшли значущі сили українського маркетингу, які об’єднали досвід, ресурси, активи. Що допомагає вам утримувати впевнену переможну позицію?

Юлія Голота, CEO ADSAPIENCE:

— Ми всі в Adsapience вдячні за таке визнання та радіємо результатам. Безумовно, вони є наслідком постійних інвестицій в розвиток нашого продукту та відбудовування партнерських відносин з клієнтами. Ми знаємо, що комунікаційний бізнес потребує великої віддачі, й робимо максимум, щоб покращувати якість нашого продукту, відточувати наші процеси, знаходити точки болю та працювати над їх вирішенням в інтересах наших клієнтів.

Позитивні тенденції на боці клієнтів: «час можливостей»

Ми спостерігаємо певну позитивну динаміку у колі наших колег: обороти агентств зростають, команди стають більш професійними. А як ви прокоментуєте зміни, які відбуваються на стороні клієнтів? Чи можна відзначити, що попит, задачі, бізнес-стратегії якісно змінилися та стали більш сміливими, яскравими та економічно обґрунтованими?

Havas Engage Ukraine, друге місце в рейтингу. Володимир Зборовський, директор:

— Останні тенденції, актуальні для компаній-рекламодавців — це залучення все більшої кількості каналів комунікації в спілкуванні зі споживачем. Окрім стандартних каналів, це ще і залучення нових — створення ком’юніті-спільнот для зацікавлених груп; підключення лідерів думок; створення відеоконтенту і т.п. Клієнти потребують повного спектру робіт і чекають від агенцій сміливих креативних рішень, очікують більшого, ніж вказано в рамках брифу. І тільки тоді, коли ідеї втілюються в бездоганне виконання і дають результат, клієнти схильні доручати максимум задач різного спектру тим, кому довіряють.

Компанія All Motion Group змінила позицію в рейтингу з 11 на 3. Просимо вас прокоментувати зміни, які відбуваються на боці клієнтів. Також, поділиться секретом – завдяки чому  вам вдалося досягти високих результатів та перейти у 1-шу групу з 2-ї?

CEO All Motion Group, Марія Дахлалла:

— Зміна нашої позиції у рейтингу стала можлива через продовження стратегії диференціації продуктів у портфелі, та завдяки плідній праці команди.

Органічний зріст економіки останніх двох років мав великий вплив на розвиток рекламного ринку. Відносно стабільна ситуація в країні дала змогу клієнтам будувати довгострокові плани. Для нас це збільшило середній термін на підготовку пропозицій, через це зросла кількість ефективних рішень. Також, у штаб-квартирах корпорацій покращилось ставлення до України —наприклад, минулого року у Києві ми робили дві великі конференції генеральних директорів корпорацій та їхніх партнерів з усього світу. Вважаю, саме стабільність останніх років була основною причиною позитивних явищ на ринку. Найближчим часом нас, мабуть, знову чекатиме “час можливостей”, ми готуємося до нього, але сподіваємось на краще.

Prospects Ukraine, четверта позиція в рейтингу. Наталія Жигалкіна, Business Director:

— Дійсно, ми відмічаємо стабільну позитивну динаміку на ринку маркетингових послуг. Рекламодавці стають більш орієнтованими на клієнта,  і  якщо декілька років тому про це тільки говорили, то зараз все більше компаній намагаються зробили споживача частиною процесу проектування товарів та послуг. Це якісно змінює стратегії, і ми дуже радіємо такій еволюції.

В концепціях маркетингових активностей відчувається пошук ідей щодо збагачення клієнтського досвіду через акцент на цінності, а залучення споживача до діалогу формує його лояльність.

Також розвиток технологій щороку відкриває нові можливості, які в поєднанні з накопиченими даними споживачів одночасно  і полегшують, і ускладнюють маркетингові задачі.

Викликів багато, тож галузь стає все більш цікавою, є напрямки для розвитку і творчих, і технічних  компетенцій  як  компаній, так і окремих професіоналів на ринку.

У фокусі – трейд-маркетинг

Компанія Team247 займає помітну п’яту позицію у рейтингу та, на відміну від Full service колег по рейтингу, сфокусована виключно на trade маркетинг. Як ви прокоментуєте попит клієнтів на ці послуги у сезоні 2018-2019? Чи є якісь помітні тренди та зміни? Завдяки чому  вам вдалося змінити обороти та перейти у 1-шу групу з 2-ї?

Ігор Ратушний, директор Team247:

— Попит на послуги трейд-маркетингу завжди був і залишається актуальним, адже даний вид сервісу дає результат в продажах “тут і зараз”. Ми спостерігаємо тренд повернення/переходу до аутсорсингової моделі бізнесу в нашому сегменті від моделі “inhouse”. Це обумовлено як складною ситуацією на ринку персоналу, так і бажанням клієнтів сфокусуватися на стратегічних задачах. Обираючи партнера по сервісу, клієнт повинен провести якісну оцінку його досвіду, підходів до бізнесу, фінансових можливостей. Від цього багато в чому залежить результат спільної роботи. Саме завдяки своїм підходам, послідовності і результатам TEAM247 вже 3-й рік поспіль підтверджує лідерство в сегменті трейд-маркетингу, чим заслуговує довіру своїх клієнтів і ринку.

Welcome on Board: питання до новачків рейтингу

Ви вперше берете участь  у рейтингу. Як ви вважаєте, що дає компанії участь у таких дослідженнях? Яку користь у повсякденному бізнесі це вам приносить?

Олександра Логвиненко, керівник агенції ТЕДДІ ГРУПП.

— Участь у рейтингу для ТЕДДІ ГРУПП є важливим кроком для об’єктивного визначення свого місця серед агентств маркетингових сервісів України. Крім того, підвищення прозорості ринку є необхідною складовою прогресу всієї рекламної галузі.

Користь від цього проекту МАМІ у повсякденному бізнесі надзвичайно важлива як для внутрішньої оцінки, так і для роботи з замовниками. Для клієнтів ці дослідження — робочий інструмент для вибору та роботи з агенціями, тому що вони допомагають бачити реальну картину ринку та напрямки діяльності потенційних партнерів, є показниками публічності та фінансової надійності.

А для нас, команди ТЕДДІ ГРУПП, з’явився ще один KPI для вимірювання своєї діяльності та можливість рівнятися на лідерів галузі.

Антон Садиков, CEO LIONCOM:

— Наша компанія виступає за прозорість у всіх процесах та у взаємодії з нашими клієнтами. За допомогою рейтингу ми показуємо, що Lioncom можна довіряти. В цілому, круто побачити куди рухається галузь, тому що є певний вакуум. Подібні рейтинги дають можливість спілкуватись з ринком. І розуміти кого потрібно перевершити.

Юлія Сергійчук, директор Promotion Technologies:

— Рейтинг дає можливість проаналізувати як власні результати роботи, так і загалом ринок маркетингових сервісів в Україні. Грамотний аналіз – це певної міри інтелектуальне капіталовкладення, тому, безумовно, він має позитивний вплив на роботу агенції. Рейтинг згідно доходів дає можливість наблизитись до систематизації галузі. Вдячні за таку можливість поглянути на себе зі сторони та оцінити нові перспективи для розвитку.

Оптимістичний підсумок від Аліни Фролової, члена Правління МАМІ.

Які несподіванки та сюрпризи ви побачили у рейтингу 2018? Що у розподілі позицій вас здивувало або вразило?

— Не можу сказати, що це стало сюрпризом, але позитивно вразила динаміка збільшення обсягів у агенцій-лідерів. Суттєво розширився перелік клієнтів, що інвестують в маркетинг. Вперше за останні роки ми дійсно можемо говорити про не технічне, а якісне і кількісне зростання ринку. Це заряджає поки що стриманим, але оптимізмом.

Джерело

Теги: маркетинг і комунікаціїринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.