Видання The Drum оголосило результати свого конкурсу Drum Awards і назвало кращу зовнішню рекламу 2020.
Для зовнішньої реклами цей рік видався особливо складним. Під час локдауну, коли багато хто працює дистанційно, набагато менше людей кудись їдуть, ходять по магазинам та взагалі виходять на вулицю. Але сфера Out-of-home лишається престижною та креативною, не поступаючись своїми позиціями діджитал-рекламі.
#MyHeroes (Гран-прі та краща соціальна реклама)
Агенції: DOOH.com, Kinetic Worldwide, Kinetic Ireland, Adtower, Alight Media, Boomerang Media, blowUP media, Clear Channel UK, Clear Channel Ireland, Hi! Street Digital Media, JCDecaux, Micromedia, MJ Flood Digital, Ocean Outdoor UK, Open Media, Orb Screen, Wide Eye
Клієнт: 72 мільйони жителів Великобританії та Ірландії
Практично всі агенції, що працюють в сфері зовнішньої реклами у Великобританії та Ірландії, об’єднали зусилля, щоб запустити цю масштабну, але дуже точно націлену кампанію. Для цих двох країн #MyHeroes стала найбільшою багатоформатною кампанією в історії. Вона допомогла людям висловити пошану ключовим працівникам, чия робота часто сприймається як належне, і поділитися любов’ю та вдячністю, встановивши зв’язок між розділеними під час локдауну близькими та рідними.
Кампанія тривала вісім тижнів і охопила 1292 локації.
BBC Dracula (вибір голови журі та найбільш обговорювана кампанія)
Агенції: Havas Media, Talon Outdoor
Клієнт: BBC
BBC необхідно було привернути увагу молоді до свого нового серіалу. Для цього креативна команда створила рекламний щит з тривимірною інсталяцією із «закривавлених» кілків. Вдень вони лишалися непоказними, але вночі тінь від них складалася у легковпізнаваний силует.
Кевін Джонсон, гендиректор MediaCom Canada і голова журі, так висловився щодо цієї номінації на кращу зовнішню рекламу 2020: «Цікава та моторошна кампанія, що для цієї теми є дуже доречним. І креативна, і технічна сторона на висоті. Навіть через 20 років, згадуючи про цю кампанію, ми будемо говорити «А вона, чорт забирай, добре зроблена!»
Dettol Keeps London Moving Safely (креативність та інновації під час COVID-19)
Агенція: Zenith Media
Клієнт: Dettol
Спільно із службою Transport for London бренд Dettol облаштував сотні станцій-диспенсерів для дезінфекції рук на зупинках громадського транспорту по всьому Лондону.
Це був дуже помітний та активний спосіб розбудови бренда і хороший зразок зовнішньої реклами 2020, оскільки у такий спосіб Dettol надав корисну послугу всім, хто користується громадським транспортом Лондона.
Real Time Data Taxi Top Campaign (ефективне використання оновлень в реальному часі)
Агенції: Posterscope USA, Carat USA, McgarryBowen
Клієнт: United Airlines
В Нью-Йорку є три міжнародних аеропорти, але один з них, Ньюарк Ліберті, який є хабом United Airlines, часто обходять увагою. Проаналізувавши час, який витрачається на дорогу до нього, креативна команда виявила, що хоча він вважається доволі віддаленим, добиратися до нього насправді швидше, ніж до оточених заторами аеропортів імені Джона Кеннеді та Ла-Гуардія. Оскільки ньюйоркці не люблять марнувати час, на таксі були розміщені електронні табло, які показували, скільки хвилин знадобиться на дорогу до різних аеропортів із даної точки міста.
Впродовж восьми місяців 750 електронних табло на таксі та зупинках громадського транспорту щохвилини оновлювали дані про дорогу до аеропортів, нагадуючи глядачам, скільки дорогоцінного часу вони можуть заощадити.
Who’s A Good Shopper? (категорія Extrasensory)
Агенція: Dash Two
Клієнт: Klarna
Klarna, мобільний додаток для шопінгу, популярний серед міленіалів, дослідив свою аудиторію і з’ясував, що переважна більшість її – собачники. Тому креативна команда, розуміючи, що пес завжди знайде шлях до серця людини, створила тематичний мурал поряд із популярним майданчиком для собак у Брукліні.
Цей мурал був унікальний тим, що до нього було прикріплено 901 собачу іграшку. Жоден пес не зміг спокійно пройти повз нього, не обнюхавши та не куснувши іграшку. А це, в свою чергу, спонукало й господарів кілька хвилин пороздивлятися мурал.