• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Соціальний коментар та користувацькі дані в кампаніях Spotify

26 Листопада, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

За 14 років свого існування Spotify став найпопулярнішим музичним стрімінговим сервісом, зібравши за даними FIPP сто мільйонів користувачів з платною підпискою. Щоб зацікавити та розважити свою аудиторію, Spotify використовує дані про музичні вподобання слухачів і вміє дотепно реагувати на події в світі. Відтак в кампаніях Spotify є і Девід Бові, і заборонені музиканти, і чимало диваків-меломанів.

David Bowie Is Here (Spotify New York, 2018)

Те, як сервіс Spotify продемонстрував своє спонсорство нью-йоркської виставки David Bowie Is…, запам’яталося багатьом. Сервіс перетворив цілу станцію метро на експозицію, присвячену цьому музикантові. Там можна було побачити унікальні фото, придбати проїзні картки з тематичним дизайном, роздивитися мапу Нью-Йорку, на яку були нанесені місця, де полюбляв бувати Девід Бові, і, звісно, послухати музику. Ця кампанія показала, як бути цікавим спонсором, заінтригувавши публіку своєрідною філією виставки та ненав’язливо запросивши нью-йоркців завітати на Spotify, щоб насолодитися музикою Девіда Бові.

Thanks 2016 It’s Been Weird (Spotify New York, 2017)

Зовнішня реклама швидко переходить у формат діджитал, якщо їй вдається так зацікавити перехожих, що вони починають її фотографувати і публікувати ці фото в соцмережах. Саме це й відбулося з ініціативою Spotify наприкінці 2016 року. Сервіс зібрав дані про вподобання своїх слухачів і на основі цього створив серію кумедних постерів, які видалися дуже влучними людям, втомленим неспокійним 2016 роком.

Spotify Singles (Razorfish New York, 2016)

В цих кампаніях Spotify також використав дані, щоб персоналізувати взаємодію зі слухачами. Користувачі раптом дізналися про себе багато цікавих речей. Кого б вони слухали у, скажімо, 80-ті? Яких музикантів вони відкрили для себе ще до того, як тих наздогнала слава? Наскільки відрізняються їх музичні смаки від смаків їхніх друзів? У такий спосіб Spotify довів, що він дійсно розуміє свою аудиторію і те, яку роль музика грає в її житті.

Spotify Year in Music (Razorfish New York, 2015)

Ця кампанія Spotify була вперше запущена в 2014 році і відтоді стала популярним способом підбити підсумки за кожен наступний рік. Вона аналізує тренди серед меломанів всього світу і дозволяє кожному отримати певний висновок щодо власних вподобань, яким потім можна похизуватися в соцмережах. Такий підхід зробив цю кампанію надзвичайно помітною на різних медіаканалах, і брендові це не коштувало майже нічого.

President of Playlists (Spotify New York, 2017)

Наприкінці свого президентського терміну Барак Обама пожартував, що, мовляв, коли він покине Білий Дім, він би хотів працювати в Spotify. Сервіс Spotify підхопив цей жарт і вигадав для нього посаду – президент плейлистів, про що йому в Твіттері й повідомив гендиректор компанії. Це є хорошим прикладом того, як можна швидко та з гумором відреагувати на згадку свого бренда, скориставшись нагодою привернути до нього увагу публіки.

I’m With the Banned (Spotify New York, 2018)

Коли Дональд Трамп заборонив в’їзд до США громадянам ряду країн, Spotify запросив до співпраці музикантів з шести таких куточків світу. Разом зі своїми американськими колегами ті створили шість оригінальних музичних треків. Згодом проєкт включив у себе також документальний фільм про цих музикантів non grata. Таким чином Spotify вдалося за допомогою музики висловити свою думку щодо дуже гострого соціального питання.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїмузика

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.