• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ведмедик на мільйон доларів: благодійна організація шукає спонсора. Одного. Великого.

26 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Благодійна організація Epilepsy Action Australia нещодавно запустила кампанію «Ведмедик на мільйон доларів» (The Million Dollar Teddy Bear). У такий спосіб вона сподівається знайти одного щедрого благодійника із золотим серцем (людину чи корпорацію), який купить його за цю немаленьку суму.

Чому саме ведмедик? Тому що одна з речей, які Epilepsy Action Australia робить для дітей з епілепсією, це надсилає їм м’яку іграшку – ведмедика на ім’я Cuddly Ted-E-Bear (літера Е тут означає «епілепсія»). Таким чином діти отримують ще й матеріальний доказ того, що їх люблять і готові підтримати.

Взяти, наприклад, маленьку Лайлу Вадельтон, якій, власне, й належить ідея проєкту. У 2019 році у Лайли діагностували епілепсію, коли в неї розпочалися напади судом і абсанси до сорока разів на добу. Тоді їй було шість років, і її родина мала можливість пересвідчитися, що організація Epilepsy Action Australia готова допомогти, а її робота важлива й має продовжуватися. Лайла любить свого ведмедика. Тому вона й сподівається, що знайдеться хтось готовий купити за мільйон доларів такого ж ведмедика, щоб інші люди, які так само як і вона живуть з епілепсією, могли отримати допомогу від Epilepsy Action Australia.

Звісно, справа не лише у ведмедиках. Цей мільйон доларів дозволив би Epilepsy Action Australia:

  • надати допомогу людям з епілепсією (як дітям, так і дорослим) та їх родинам;
  • підтримувати цілодобову «гарячу лінію» з дипломованою медсестрою на зв’язку;
  • вести просвітницьку роботу серед населення;
  • лобіювати нові методи лікування епілепсії.

У пошуках героя

Щороку у березні Epilepsy Action Australia проводить Пурпуровий день – свій найбільший захід зі збору коштів. Але у 2020 році цей день припав на початок загального карантину. Відповідно, нестача коштів з часом стала відчутною, оскільки проблема епілепсії на фоні COVID-19 нікуди не щезла. Проте усвідомлюючи, що нинішня ситуація не кращим чином вплинула на фінансове становище більшості людей, організація звертається не до широких верств. Натомість кампанія «Ведмедик на мільйон доларів» сподівається знайти одного щедрого спонсора, який одноосібно змінив би ситуацію на краще.

Крістіан Кімбер, який став в Австралії Дизайнером року 2019 (і у якого брат хворіє на епілепсію), привдягнув цього ведмедика у спеціально пошитий для нього костюм, щоб той справді виглядав на мільйон. І хоча головного спонсора наразі ще не знайшлося, справу боротьби з епілепсією вже підтримали ряд австралійських знаменитостей.

Ведмедик на мільйон доларів разом з акторкою Надін Гарнер, яка озвучила відео

Джерело

Теги: благодійністьздоров'ясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Як відвідування офлайн-подій допомагає Силам Оборони: Quests Inc проводить челендж для підтримки армії

БФ «Твоя опора» та агенція Trembita PR нагадали про дітей з вродженими вадами серця у емоційному ролику із зірками

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.