• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» запустили кампанію «Все не для дому»

25 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» запустили кампанію «Все не для дому»
Share on FacebookShare on Twitter

Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» обирають формат онлайн-магазину, щоб розповісти про домашнє насильство.

Дзеркало «Кому ще ти така потрібна», постільний комплект «Любиш — значить не відмовиш», домашній сейф «Код знатиму тільки я»… Сайт «Все не для дому» зібрав два десятки речей, які наочно ілюструють типові сценарії домашнього насильства. Тим часом, як «товари» занурюють відвідувачок і відвідувачів сайту в атмосферу знущань і тотального контролю, інші розділи ресурсу розповідають про форми насильства та пропонують чіткі алгоритми дій.

Відкриття сайту приурочено до старту щорічної глобальної кампанії «16 днів активізму проти ґендерно обумовленого насильства».

Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» запустили кампанію «Все не для дому»

«Для нас цей сайт — не данина календарю. Проблема домашнього та сексуального насильства є одним із щоденних пріоритетів Amnesty International в Україні. Уже не перший рік ми проводимо масштабні кампанії на вимогу ратифікації Стамбульської конвенції. Цьогоріч ми здійснили ґрунтовний аналіз українського законодавства у сфері протидії домашньому насильству, і днями оприлюднили доповідь «Не приватна справа: домашнє і сексуальне насильство щодо жінок на сході України». Завдяки нашій роботі й роботі багатьох інших правозахисних організацій, активісток, активістів та ініціатив усе більше людей в Україні готові виступати проти насильства. Ми віримо, що подолання проблеми безкарності домашнього насильства — це крок у безпечніше, а отже щасливіше майбутнє для нас усіх», — заявила Оксана Покальчук, директорка Amnesty International в Україні.

«З одного боку, маємо активісток, активістів та їхнє найближче коло. Вони багато знають про домашнє насильство, беруть участь у різноманітних акціях і флешмобах, — продовжує Яна Дзюбенко, експертка бюро соціальних комунікацій «До речі». — І все ж поза активістською бульбашкою залишається величезна аудиторія. Дослідження свідчать, що багато людей в Україні й досі вважають, що чоловік має право вдарити дружину за зраду або що в шлюбі згода на секс не обов’язкова. Звісно, ці люди вам скажуть, що цінують також гармонію в стосунках і хочуть, щоб їхній дім був затишним, безпечним, ідеальним місцем. Проте у своєму прагненні зробити власне сімейне життя ідеальним вони не підуть на правозахисний сайт чи на мітинг».

Формат онлайн-магазину обрано не випадково.

Мережевий шопінг стабільно входить у трійку найпоширеніших видів онлайн-активності українців, і з посиленням карантинних заходів його частка тільки зростатиме.

«Ми готові використовувати всі можливі формати й канали для того, щоб боротися з домашнім насильством, — говорить спеціалістка з медіа та комунікацій Amnesty International в Україні Катерина Мітєва. — Кожна й кожен з нас може зробити просту дію, яка є кроком у подоланні домашнього насильства. Поширити «товари» сайту в соцмережах, роздрукувати пам’ятки з алгоритмами дій у разі домашнього насильства й повісити у власному під’їзді, знайти нарешті час та ознайомитися з текстом Стамбульської конвенції і підписати лист із вимогою її ратифікації. Ми закликаємо всіх небайдужих долучатися. Якщо ж ви представляєте український чи міжнародний бізнес, саме час показати своїм споживачам, що ви піклуєтеся про здорові стосунки в їхніх родинах».

Довідка:

Amnesty International — міжнародний правозахисний рух, який об’єднує понад 9 млн людей в усьому світі і бореться за те, щоб права людини були доступними для всіх без винятку. В Україні Amnesty International працює з 1991 року. 

Бюро соціальних комунікацій «До речі» працює з 2010 року. Організація об’єднує експерток із комунікацій, реклами й дизайну, які працюють задля того, щоб кожна людина мала доступ до актуальних знань.


Пропонуємо вам також переглянути шість кампаній з добірки Cannes Lions, присвячених боротьбі з домашнім насильством

Теги: Amnesty Internationalактивізмонлайнпринтсоціальна відповідальність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.