18 березня у Києві відбудеться відкрита презентація першого конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA. До участі в конкурсі допускаються відеопроекти для ТБ, кінотеатрів та веб-платформ усіх видів та жанрів з відповідною тематикою, а їхні автори матимуть можливість підвищити власний професійний рівень, на практиці перевірити креативний потенціал своїх ідей, відвідати майстер-класи міжнародних експертів аудіовізуальної індустрії, і як результат — отримати часткове фінансування на реалізацію свого проекту.
Конкурс проводиться за підтримки проекту USAID UCBI — Української ініціативи зміцнення громадської довіри, організатор — українська медіаконсалтингова компанія Media Resources Management (MRM).
«Головна мета конкурсу — сприяти об’єднанню українців, розповісти про позитивні зміни, котрі відбуваються в країні, більше дізнатися про те, які ми є насправді , — зазначила директор MRM Вікторія Ярмощук. — Один із шляхів до цього — наповнити ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та веб-ресурси справді якісним контентом, що демонструє єдність нашої держави в її різноманітності та присвячений історіям сильних небайдужих людей».
PITCH UA відкритий для аудіовізуальних проектів будь-якого жанру та виду — фільмів, серіалів, документальних стрічок, соціальної реклами, телешоу, анімації, веб-серіалів тощо. До того ж вони не обов’язково мають бути абсолютно новими: наприклад, можна подати на конкурс наступний сезон серіалу або спеціальний випуск вже існуючої передачі. Головне — аби проект відповідав місії конкурсу: сприяв посиленню відчуття єдності багатонаціонального та мультикультурного громадянського суспільства в Україні. Гасло конкурсу — BE CREATIVE. BE UKRAINIAN — підкреслює значимість персонального внеску кожного громадянина країни у процес позитивних і креативних змін: як змін власного життя, так і життя всієї держави.
«Сторітелінг може бути надзвичайно дієвим інструментом донесення важливих питань та змін у суспільстві. Саме тому USAID прагне підтримати голоси та ідеї українців, що розповідають про позитивні зрушення як результат демократичних реформ в Україні, а також вшановують культурне та національне розмаїття країни», — додає Майкл Гіртсон, Керівник проекту «Зміцнення громадської довіри», USAID.
Стати учасниками конкурсу PITCH UA можуть продюсери — громадяни України, зареєстровані як ФОП, а також продакшн-компанії, зареєстровані в Україні.
Переможці конкурсу — так, їх буде декілька! — зможуть отримати до 60 % фінансування бюджету своїх проектів та експертний супровід від USAID на всіх етапах їх розробки й виробництва.
Ці кошти жодним чином не підлягають поверненню. Але є певні умови: переможці мають довести свою здатність забезпечити решту бюджету проекту та засвідчити готовність телеканалу з національним покриттям, всеукраїнської дистрибуторської компанії або великої інтернет-платформи показати проект для максимальної кількості глядачів України до квітня 2020 року включно.
Конкурс PITCH UA триватиме три місяці — з 18 березня до 17 червня 2019 року — та матиме декілька етапів: прийом заявок, докторинг-майстерня, фінальне подання проектів та пітчинг.
Докладніше про умови та етапи конкурсу можна дізнатися тут.
Подати свій проект на PITCH UA варто не лише задля того, аби отримати фінансування, а ще й з метою перевірки на практиці креативного потенціалу своїх ідей та отримати слушні консультації від міжнародних експертів аудіовізуальної індустрії та суміжних галузей. Адже саме вони супроводжуватимуть учасників PITCH UA на всіх його етапах, а також проведуть в рамках конкурсу різноманітні майстер-класи та докторинг-майстерню з доопрацювання ідей потенційних переможців.
Імена запрошених експертів, умови участі, критерії відбору проектів та інші подробиці конкурсу буде оголошено вже незабаром — на офіційному відкритті конкурсу PITCH UA, що відбудеться у самому центрі Києва на локації Main Hall (вул. Володимирська, 49а) 18 березня, початок заходу — о 10:00.
Також у програмі заходу — панельна дискусія за участі представників різноманітних креативних індустрій, громадських та соціальних ініціатив України, огляд трендів та скринінг найкращих соціальних аудіовізуальних проектів з усього світу та України.
Захід відкритий для всіх охочих: вхід вільний — за умови попередньої реєстрації.
Слідкуйте за новинами PITCH UA на офіційному сайті www.pitchua.com та у Facebook.