Spark Foundry Ukraine і Performics Ukraine разом з брендом Dirol створили та запустили проект, який допомагає розпочати блогерську кар’єру в Україні.
Сьогодні кожен може запустити власний блог – як на одній із соціальних платформ (Instagram, Facebook, YouTube, Pinterest тощо), так і створивши власний сайт. Можна вчитися блогерському ремеслу на власних помилках, а можна звернутися до професіоналів та отримати ефективні тіпси. Саме для того, щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили у відеоблогінгу, інтеграційна команда агенцій Spark Foundry Ukraine та Performics Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine, та команда «Монделіс Україна» розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy.
«Dirol Blogger Academy – унікальний кейс для українського інтернет-простору, який став актуальною відповіддю на потреби аудиторії та яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», – прокоментував проект Chief Digital Officer Publicis Groupe Максим Хоменко.
У рамках всеукраїнської акції була створена серія відеоуроків, у яких відомі ютуб-блогери країни Jack Belozerov та Nata Lime (з аудиторією понад 2 млн і 1,5 млн підписників відповідно) знайомили глядачів з основними аспектами і лайфхаками, необхідними для запуску власного блогу. Усі відео зібрані в розділі «Бібліотека блогера» та доступні кожному користувачу інтернету навіть зараз, після завершення проекту.
Учасники Dirol Blogger Academy навчались у гуру відеоблогінгу і змагалися за головне заохочення проекту (1 000 000 показів відео переможця на YouTube), виконуючи цікаві завдання. Для ефективної комунікації в режимі real-time спеціалісти агенції розробили промо-сайт та чат-бот у Telegram. Учасники, що пройшли вступний іспит до Dirol Blogger Academy, виконували завдання зі створення відео, публікували свої роботи на YouTube з хештегом #DirolBlogger та отримували оцінки від менторів.
Spark Foundry Ukraine взяв на себе медійну підтримку проекту, розробивши ефективну стратегію поширення знання про Dirol Blogger Academy в інтернеті. Завдяки геотаргетованим рекламним меседжам, популярним форматам та постійній роботі над підвищенням перформанс-показників у співпраці з командами «Монделіс Україна» та Performics Ukraine, проект здобув позитивний відгук серед цільової аудиторії:
- Понад 20 000 реєстрацій у результаті тізерної кампанії
- Понад 900 відеоробіт, а це 4 500 хвилин UGC контенту, створеного для проекту
- Майже 125 000 переглядів 8 освітніх відео «Бібліотеки блогера»
Проект був націлений на молодь віком до 25 років. Як показало опитування, проведене Spark Foundry Ukraine та Performics Ukraine після завершення проекту, аудиторії цікаво не тільки брати участь, але й активно спостерігати за проектом. У результаті, понад 70% з тих, хто брав участь, і тих, хто спостерігав за Dirol Blogger Academy, змінили своє ставлення до бренду Dirol на краще. Зокрема, понад 60% опитаних у кожній групі погодилися, що після проекту вони почали сприймати Dirol як бренд, який допомагає самовиразитися. А близько половини – почали купувати продукцію або роблять це частіше.
«Щодня працюючи з молодою аудиторією, ми розуміємо, що адаптуватись до її природної трансформації, сплітуючи медіабюджети між ТV/Digital на користь останнього, вже недостатньо. Щоб бути успішними, необхідно розширювати власні межі. Для покоління Z особливо важливою потребою є комунікація з оточуючими їх людьми і не важливо, реальне чи цифрове це оточення. Саме «самовираження» і лягло в основу нового позиціонування бренду Dirol®, а даний проект якнайкраще зміг донести нове позиціонування до споживачів та «закріпитись» на цій території. Відгук споживачів на проект перевершив наші сподівання і нам вдалося запропонувати активність, що відповіла їхнім потребам та стала органічною частиною їхнього повсякденного життя. Більш того, по завершенню проекту у споживачів буде можливість і надалі використовувати усі створені Dirol лайфаки та прокачувати свої навички блогерингу!», -прокоментувала менеджер категорії Жувальної гумки та льодяників «Монделіс Україна» Марина Попова.
«Важливим завданням проекту було досягнути високої ефективності медіаінвестицій. Саме тому ми обрали формат активності, який апелює до актуальних потреб молоді та дозволяє отримати високе залучення аудиторії. Ще на етапі його розробки ми ставили агентствам задачу створити такий формат проекту, який дозволить отримати велику кількість UGC-контекту та збільшити охоплення за рахунок органічних контактів. Так, ми використовували і платне просування, але ключовим фактором успіху стала саме висока залученість аудиторії, яка дозволила бренду отримати додатково більше мільйона безкоштовних контактів та збільшити ROI проекту на 7%. Dirol Blogger Academy чудово продемонстрував, як нестандартна комунікація на території щирих інтересів ЦА може дати бренду нестандартно великий ефект», – підсумувала менеджер з медіа, Україна, Молодова та Білорусь, Альбіна Бутраменкова.
Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com