• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

У Данії видали книгу, до якої увійшов перший український аутдор-арт-проект

5 Березня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
У Данії видали книгу, до якої увійшов перший український аутдор-арт-проект
Share on FacebookShare on Twitter

«A Radically Better Tomorrow» («Радикально краще майбутнє») – таку назву має нова книга данського художнього дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван (Hesselholdt & Mejlvang), презентація якої відбулась наприкінці лютого у Копенгагені.

Це вже третя книга з серії творчих публікацій Hesselholdt & Mejlvang, створена на основі інтерв’ю записаних у вересні 2018 року. Самі художниці кажуть, що це «інтимна» книга, яка трохи відкриває завісу творчого процесу. Вона відображає їх художнє бачення й світогляд, та, зосереджуючись на ескізах, думках, ідеях і намірах, показує живу киплячу енергію мистецького творення, до якої широка аудиторія зазвичай не має доступу.

Ключовою ідеєю книги є те, що стимулює їх художній дует – це інтерес до особистості, яка живе в складній політичній реальності, і ідея мистецтва як матеріальної мови, яка може впливати і змінювати світ. Ця думка червоною стрічкою проходить через усі розділи книги та поєднує арт-проекти художниць єдиним змістом.

І одним з проектів, який яскраво презентує цей погляд на мистецтво і його мету, є соціальний проект «Points of Unity/Точки дотику», реалізований Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван разом з компанією BigMedia та платформою культурних ініціатив Izolyatsia взимку 2018 року в Києві.

Саме «Точки дотику», які об’єднали оригінальну художню ідею данських художниць та можливості сучасної зовнішньої реклами, стали першим в Україні аутдор-арт-об’єктом і відтворили думку про те, що мистецтво, перенесене у публічний простір, стає не лише художнім твором, а й соціальним висловлюванням, що може впливати, змінювати й надихати, промовляючи до суспільства безпосередньо на вулицях міст, зі звичайних білбордів і сітілайтів.

Дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван було цікаво саме це поєднання – зовнішньої реклами й мистецтва, перетворення вулиць на своєрідну галерею, а носії реклами – на засоби соціальної комунікації.

Філософія «Точок дотику» полягала у єдності різноманітності й поєднанні протилежностей, які разом створюють справжню красу й силу. Hesselholdt & Mejlvang відчули й вважали важливим показати й донести саме цю думку, як найбільш актуальну для сучасного українського суспільства. В оригінальній ідеї данських художниць надзвичайно символічним є поєднання двох кольорів українського прапору, блакитного й жовтого, у третій, зелений колір – колір життя, надії, майбутнього, що разом із основним меседжем проекту – «Шукаймо точки дотику» – створювало глибоко філософський арт-об’єкт, який мотивував замислитись про найголовніші речі; про те, у якому світі ми хочемо жити, про яке майбутнє мріємо й наскільки цінним є взаєморозуміння.

В рамках реалізації проекту, в Києві, на рекламних площинах BigMedia, як тізер, були розміщені оригінальні акварельні полотна данських художниць – поєднання кольорів жовтого і синього воєдино. Наступний етап – розкриття суті і основних меседжів проекту відбулось на початку лютого 2018 – в Києві з’явились полотна з текстом, а також відбулась офіційна вечірка-презентація за участю авторів ідеї.

Для BigMedia участь в проекті «Points of Unity / Точки Дотик» стала дуже цікавим досвідом, адже наслідуючи принципам соціальної відповідальності  бізнесу, цей проект надав можливість акцентувати увагу на важливості соціальної складової зовнішньої реклами, її можливостях як інструменту комунікації, презентувавши рекламні носії у ролі арт-об’єкту і гармонійної складової середовища сучасного міста. І це доводить те, що свідоме й відповідальне ставлення до своєї професійної діяльності, творчий підхід та суспільно важлива мета дійсно можуть створювати Радикально Краще Майбутнє.

Теги: креативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.