Потенційних покупців цілком можливо підштовхнути в правильному напрямку, якщо креативно провести тест-драйв. Доказом того, що новаторство та уява здатні перетворити зацікавлення у покупку, є ці шість прикладів, обрані організаторами Cannes Lions. Тут можна побачити і дитину за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірку на поліграфі.
Look Who’s Driving (Volvo, Forsman & Bodenfors Gothenburg, 2016)
Чотирирічна Софія дистанційно управляла вантажівкою Volvo, продемонструвавши її міць, надійність та спеціальні можливості. Це відео зібрало понад 16 мільйонів переглядів на Facebook та YouTube і показало, як можна зацікавити широку аудиторію специфічним індустріальним продуктом.
The Baby Stroller Test Drive (Contours Strollers, FCB Chicago, 2016)
Дитячі коляски для дорослих можуть здатися хайповою дурницею, але певна логіка в них є. Якщо коляска – одна з найбільших покупок, яку роблять майбутні батьки, то чом би їм спершу не випробувати її на собі? Це – наочна демонстрація того, як тест-драйв у категорії, де вони не є нормою, здатен привернути чималу увагу до бренда.
Test Drive Cube (Audi, Philipp Und Keuntje Hamburg, 2014)
100% відгуків – рідкісна річ у маркетингу, але цій незвичайній кампанії вдалося досягти саме цього. Перед запуском моделі Audi A8 найімовірнішим покупцям був надісланий поштою кубик, який дозволяв креативно провести тест-драйв. Коли люди натискали на кнопку, рівно через 90 хвилин перед ними з’являлася Audi A8 і переходила у їх розпорядження на наступні 24 години. Така демонстрація надійності та технічної досконалості авто вразила потенційних покупців, і 19% з них дійсно цю машину купили.
The XC90 experience in Volvo Reality (Volvo, R/GA New York, 2015)
Задовго до того, як пристрої віртуальної реальності стали типовою санітарною пересторогою під час публічних заходів, Volvo скористалася ними під час дебюту моделі XC90 на автосалоні в Лос-Анджелесі. Ця шведська компанія також розіслала поштою потенційним покупцям VR-окуляри Google Cardboard, щоб ті першими могли ознайомитися з моделлю XC90. Такий віртуальний тест-драйв перш ніж сісти за кермо автомобіля добре запам’ятався автолюбителям.
Most Open Test Drive (Daimler, BBDO Berlin, 2016)
Учасників тест-драйву під’єднали до поліграфа і почали їх питати про особисте. Якщо пристрій ловив їх на брехні, дах кабріолета піднімався. А той водій, що лишився «найвідкритішим», виграв машину. Це стало оригінальним способом продемонструвати кабріолет і згенерувало позитивний піар для бренда. До того ж така атмосфера безпечного ризику перетворила тест-драйв на цікаву розвагу.
Amarok Social Test Drive (Volkswagen, Ogilvy Cape Town, 2016)
Цей тест-драйв успішно досяг водночас двох цілей: продемонстрував, як Amarok тримається на бездоріжжі, та налаштував доставку необхідних речей у віддалені поселення Південної Африки. Поєднавши тест-драйв з добрими справами, Volkswagen показав, як прищепити потенційним покупцям позитивне ставлення до бренда.