• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

19 Листопада, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A

Adults test-ride the baby stroller for adults by Contour.

Share on FacebookShare on Twitter

Потенційних покупців цілком можливо підштовхнути в правильному напрямку, якщо креативно провести тест-драйв. Доказом того, що новаторство та уява здатні перетворити зацікавлення у покупку, є ці шість прикладів, обрані організаторами Cannes Lions. Тут можна побачити і дитину за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірку на поліграфі.

Look Who’s Driving (Volvo, Forsman & Bodenfors Gothenburg, 2016)

Чотирирічна Софія дистанційно управляла вантажівкою Volvo, продемонструвавши її міць, надійність та спеціальні можливості. Це відео зібрало понад 16 мільйонів переглядів на Facebook та YouTube і показало, як можна зацікавити широку аудиторію специфічним індустріальним продуктом.

The Baby Stroller Test Drive (Contours Strollers, FCB Chicago, 2016)

Дитячі коляски для дорослих можуть здатися хайповою дурницею, але певна логіка в них є. Якщо коляска – одна з найбільших покупок, яку роблять майбутні батьки, то чом би їм спершу не випробувати її на собі? Це – наочна демонстрація того, як тест-драйв у категорії, де вони не є нормою, здатен привернути чималу увагу до бренда.

Test Drive Cube (Audi, Philipp Und Keuntje Hamburg, 2014)

100% відгуків – рідкісна річ у маркетингу, але цій незвичайній кампанії вдалося досягти саме цього. Перед запуском моделі Audi A8 найімовірнішим покупцям був надісланий поштою кубик, який дозволяв креативно провести тест-драйв. Коли люди натискали на кнопку, рівно через 90 хвилин перед ними з’являлася Audi A8 і переходила у їх розпорядження на наступні 24 години. Така демонстрація надійності та технічної досконалості авто вразила потенційних покупців, і 19% з них дійсно цю машину купили.

The XC90 experience in Volvo Reality (Volvo, R/GA New York, 2015)

Задовго до того, як пристрої віртуальної реальності стали типовою санітарною пересторогою під час публічних заходів, Volvo скористалася ними під час дебюту моделі XC90 на автосалоні в Лос-Анджелесі. Ця шведська компанія також розіслала поштою потенційним покупцям VR-окуляри Google Cardboard, щоб ті першими могли ознайомитися з моделлю XC90. Такий віртуальний тест-драйв перш ніж сісти за кермо автомобіля добре запам’ятався автолюбителям.

Most Open Test Drive (Daimler, BBDO Berlin, 2016)

Учасників тест-драйву під’єднали до поліграфа і почали їх питати про особисте. Якщо пристрій ловив їх на брехні, дах кабріолета піднімався. А той водій, що лишився «найвідкритішим», виграв машину. Це стало оригінальним способом продемонструвати кабріолет і згенерувало позитивний піар для бренда. До того ж така атмосфера безпечного ризику перетворила тест-драйв на цікаву розвагу.

Amarok Social Test Drive (Volkswagen, Ogilvy Cape Town, 2016)

Цей тест-драйв успішно досяг водночас двох цілей: продемонстрував, як Amarok тримається на бездоріжжі, та налаштував доставку необхідних речей у віддалені поселення Південної Африки. Поєднавши тест-драйв з добрими справами, Volkswagen показав, як прищепити потенційним покупцям позитивне ставлення до бренда.

Джерело

Теги: cannes lionsавтовідеокреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.