• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Перехід на інноваційні рейки: як галузь медійних комунікацій змінилась за 2018 рік

28 Листопада, 2018
Час прочитання: 2 хв.
A A
Перехід на інноваційні рейки: як галузь медійних комунікацій змінилась за 2018 рік
Share on FacebookShare on Twitter

Наприкінці листопада 2017 року розпочала свою роботу платформа HelpSMI, яка дозволяє журналістам швидко знаходити потрібних експертів, а експертам – частіше з’являтися у ЗМІ, завдяки вчасному наданню затребуваної інформації.

Інтернет-сервіс працює на українському ринку медіа комунікацій вже понад рік і за цей час об’єднав більше трьох тисяч користувачів. Журналістами створено 1140 інформаційних запитів, переважна більшість яких (85%) знаходять відповіді належної якості. Експерти або відразу надсилають готовий текст (чи аудіо-запис), який містить відповідь на поставлене питання, або надають прямі контакти інших знавців, що можуть докладно розкрити тему.

Найбільше користувачів HelpSMI цікавлять розвиток української економіки та соціальні питання. У топ-5 категорій потрапили “Політика”, “Право” та “Бізнес”. Якщо проаналізувати більш вузькі економічні теми, то серед них найбільшою популярністю користуються “Фінанси”, “Інфраструктура” та “Технології”. Запити на інформацію по “Медицині” та “Освіті” найчисельніші у соціальній сфері. Найменше журналісти цікавляться маркетингом і піаром, розвитком електронного урядування та логістики в Україні. Можливо, саме у розкритті останніх тем криються можливості для подальшого розвитку вашого ЗМІ?

“Якщо проаналізувати інформаційні запити за дванадцять місяців, то можна зробити висновок, що послуги HelpSMI перш за все цікаві щоденним виданням, всеукраїнським інформаційним агенціям, регіональним та молодим медіа.”- ділиться інсайтами засновниця сервісу Анастасія Ширіна. “Користь для журналістів від програми є очевидною, але для того, щоб її побачити, треба не боятися технологій, бути відкритим до нових пропозицій, цікавитися розвитком медіа-ринку та хотіти розширювати пул знайомих експертів.”

Як зазначає Анастасія, за допомогою HelpSMI було створено безліч популярних серед українських читачів матеріалів. Найпершою історією успіху стала стаття Укрінформу “Шість обов’язків пацієнтів після медреформи”, яка була написана у грудні 2017 і на сьогодні набрала 9 700 переглядів. Матеріал “Українські заробітчани в Польщі: як зміняться правила”, презентований на сайті 24 каналу, зацікавив 33 000 співвітчизників. Експерти платформи також допомогли журналісту газети “Сегодня” написати хіт про електрокари в Україні. Стаття під назвою “Бум “зелених” машин в світі: чому Україна досі не виробляє електромобілі” може похвалитися 8 700 переглядами і 122 поширеннями у мережі Фейсбук.

Головна пропозиція HelpSMI журналістам – це доступ до людей, які розуміють переваги співпраці з медіа для розвитку власної кар’єри або довгострокового успіху своєї організації. Їх не треба вмовляти дати коментар. Вони з повагою ставляться до дедлайнів. Експерти не зволікають із наданням відповіді, якщо мають корисну інформацію.

“Протягом цього року ми інформували про існування сервісу десятки тисяч потенційних експертів. Але багато хто просто не розуміє, чим стаття у ЗМІ може бути корисною. Витрачати час на опрацювання чергового запиту готові далеко не всі, навіть коли ми говоримо про працівників піар-агенцій, які, здавалося б, професійно у цьому зацікавлені. Створюючи запит в системі HelpSMI, журналіст може бути певен: інформація дійде до найактивніших в Україні експертів з тієї чи іншої тематики, які не обмежуються роботою з двома-трьома “перевіреними” медіа.” – стверджує пані Анастасія.

Запит формулюється один раз та відправляється усім експертам, які є в базі, в один клік. Якщо вас, приміром, зацікавила тема реформування ринку енергетики, то такий запит буде надіслано 199 зареєстрованим користувачам. Хто з них має час та знання для конструктивної відповіді – зв’яжеться з вами електронною поштою.

HelpSMI покликаний модернізувати галузь медійних комунікацій в Україні (подібні технології давно і успішно працюють на Заході, у нас з’явилися тільки минулого року). По-друге, сервіс сприяє відкритості ринку експертних коментарів. Раніше можливість фігурувати в статтях була привілеєм одиниць: тих, хто домігся високих офіційних посад у поважних організаціях, і тих, у кого були особисті зв’язки з журналістами. Тепер все змінюється. HelpSMI дає шанс висловитися всім охочим, а найдостойніші експерти зі свіжими поглядами на проблему стають героями популярних матеріалів. Третє завдання: зміцнення свободи слова і демократії в Україні. Користувачі платформи пишуть не тільки про вплив соціальних мереж на дитячу психіку, хоча і це важливо. Іноді вони намагаються розплутувати складні корупційні схеми, розбиратися, хто правий, а хто винний у гучних скандалах. І останнє. Без перебільшення можна сказати, що HelpSMI сприяє поліпшенню якості української журналістики. Завдяки технологіям отримати потрібний коментар стало простіше. А це означає, що журналісти будуть створювати більше унікального контенту та підходити до вивчення кожного питання із більшою скрупульозністю.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги: медіаринки та дослідженнятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.