25 – 27 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» (вул. Салютна, 2-Б) відбудеться головна рекламна подія осені — XXII міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2018 та ХХ міжнародна виставка сучасного друку T-REX. Організатором REX/ T-REX виступає компанія «Євроіндекс».
Сьогодні в Україні працюють понад 1,2 мільйони підприємств — державних та комерційних, вітчизняних та іноземних, середніх та малих, фермерських господарств та заводів-гігантів. Кожне потребує власної унікальної рекламно-маркетингової стратегії та дієвого комплекту засобів просування в межах окресленого бюджету. Задовольнити сучасного споживача непросто, і рекламістам доводиться добряче гріти чуба, аби врахувати усі нюанси. На теренах REX / T-REX 2018 понад 100 учасників презентуватимуть інновації з усіх рекламних напрямків: Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade. Протягом трьох днів кожен зможе зібрати свій REX CASE — оптимальну комбінацію рекламно-маркетингових інструментів для просування власного бізнесу.
Photo, Craft, AR, Art, Gallery — нові експозиційні напрямки, задані нинішніми потребами компаній та запитами споживачів. REX Photo — відповідь на активний розвиток e-commerce та соцмереж, де якісний фотоконтент є основним інструментом продажу. Окремим напрямком виступає food-фото — тренд, що набирає все більше обертів, адже якісне фото страви або продукту відіграє важливу роль у рекламі магазину, ресторану або фермерської крамнички. Це досить складний вид фотографії: зазнимкувати так, щоб захотілося з’їсти, — потребує майстерності. На виставці найбільша у Східній Європі фотостудія та найпотужніший фотопродакшн України LightfieldProductions щоденно проводитиме предметні food-зйомки в режимі реального часу: розстановка світла, робота з композицією, деталі викладання об’єктів і ракурси зйомки, аксесуари, техніки і нюанси ретуші. На відвідувачів очікує повне занурення в «кухню» професійного food-фото.
Цього року розширено крафтову тематику. До експозиції сувенірів ручної роботи HandMade, що викликала неабиякий ажіотаж серед майстринь та рукодільниць, додалась експозиція смачних сувенірів від українських фермерів REX Craft. Виготовлена вручну за унікальними рецептами крафтова продукція впевнено розширює коло прихильників. Все частіше з подорожей ми привозимо не стандартні магнітики, а регіональні смаколики й, бажаючи порадувати рідних та друзів, шукаємо щось своє, рідне, зроблене з душею.
На підтримку Craft та HandMade вперше в Україні відбудеться конференція «CraftsMarketing, або Маркетинг суто для фермерів та майстрів». Українські фермери та хендмейдери знаходяться на старті опанування основ маркетингу, реклами та збуту. Закоханість у справу, відсутність кліше, сміливі експерименти дозволяють здійснити прорив і створити унікальний бізнес. Подальше зростання потребує серйозних знань, які акумулює CraftsMarketing, що відбудеться 26 вересня — у другий день роботи виставки.
Технологія AugmentedReality (AR) доповнить виставкову реальність мобільним додатком від AR Browser, AR-партнера виставки. AR повільно мігрує з науково-дослідних лабораторій на ринок. Рекламний бізнес одним з перших взяв на озброєння можливості AR, що змінюють саму суть споживання, перетворивши клієнтів з джерела доходу на захоплених учасників спільної гри. Рекламні кампанії з використанням AR викликають широкий резонанс і, найголовніше, ефективно впливають на цільову аудиторію, формують стійке позитивне враження від товару або послуги. Як звітує ІФ TheVentureRealityFund, за першу половину 2018 року сегмент компаній, що займаються проектами з доповненою реальністю, — розробників додатків, контенту, інструментів та платформ з підтримкою AR — розширився на 50%. Приплив інвестицій залишається стабільним: за півроку AR- і VR-компанії «підняли» понад $1 млрд. Тенденціям та практиці використання AR присвячено семінар від компанії AR Browser «Доповнена реальність у маркетингу і рекламі. Світові тренди», що відбудеться 26 вересня, у другий день REXу.
Новий напрямок REX Art присвячено успішним прикладам симбіозу мистецтва і реклами. Довічне питання «Мистецтво у рекламі — це яскраві ідеї для портфоліо і фестивалів чи спосіб збільшення обсягів продажів?» обговорюватимуть учасники конференції REX ART, організованої Асоціацією виробників та імпортерів рекламних сувенірів України. Тренди, кейси, приклади реалізованих і нереалізованих проектів, доповіді, дискусії та нагородження переможців конкурсу Effect PROMO в номінації «Мистецтво і реклама. Сувенір як арт-об’єкт» відбудуться 25 вересня, у перший день роботи REXу.
REX Gallery презентує сучасні шедеври рекламного фото. Найкращі зразки сучасної food-фотографії представить фотостудія LightfieldProductions. Усі фото для REX Gallery надруковані поліграфічним партнером виставки компанією «Карбон-Сервіс».
Компанія Konica Minolta Ukraine, інноваційний партнер REX / T-REX 2018, в зоні REX Gallery організує експозицію робіт, які продемонструють інноваційні технології цифрового друку та післядрукарську обробку, виконані з використанням MGI JETVARNISH 3DS &iFOIL-S. Фахівці в галузі цифрового та індустріального друку проводитимуть консультації. Для охочих буде організовано трансфер до шоу-руму Konica Minolta Ukraine для демонстрації тестового друку і можливостей цифрових машин AccurioPress C3080P з модулем автоматичного керування якістю IQ-501 і AccurioLabel 190.
Цікаві та корисні заходи готує для поліграфістів журнал «Прінт+», інформаційний партнер виставки, — «Інновації в поліграфії» та «Інновації в упаковці на REX». ВД «СофтПресс» організує семінар «Конвергенція контенту в гібридному оточенні», присвячений екології власного інфопростору, інформаційному здоров’ю та відповідальності у корпоративних комунікаціях, автоматизації визначення інфозагроз та ефективності власних дій. Завдяки компаніям «7 небо» та «Епсон» відвідувачі отримають унікальну можливість на 30 хвилин опинитись всередині друкарні цифрового друку на футболках!
Також за словами організаторів, на відвідувачів чекатиме гостинна спікер-зона з кавою та м’якими пуфами й солодкі обійми червоного улюбленця-талісмана усіх рекламістів Динозавра REXa.
Про поточні новини REX/T-REX 2018 можна довідатись в Інтернеті на сайтах www.rex.ua, www.t-rex.ua та на сторінці REX у Facebook www.facebook.com/REX.UA.Контактна особа: Марина Клішина, PR-менеджер, компанія «Євроіндекс», e-mail: [email protected], тел.: (44) 461-9303, (67) 509-7016.