• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Історії без кордонів: як українська анімація завойовує Європу й світ

14 Вересня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Історії без кордонів: як українська анімація завойовує Європу й світ
Share on FacebookShare on Twitter

Мультфільми – з їхніми універсальними історіями, які зрозумілі й цікаві людям різного віку в усьому світі, – можуть стати тим локомотивом, що допоможе всій українській кіноіндустрії стати повноцінним гравцем на світовій арені. Про це – 19 вересня на спеціальному круглому столі KYIV MEDIA WEEK «Анімація в Україні: як забезпечити зростання ринку», організованому в партнерстві з Українською анімаційною  асоціацією УАнімА.

Сьогодні анімація в Європі стрімко розвивається. Вона використовує передові технології, першою тестує нові бізнес-моделі та рухає вперед всю індустрію. Й в даному контексті окремо тішить те, що нинішній вектор розвитку української анімації повністю відповідає цьому європейського тренду.

Ось лише один яскравий приклад – повнометражна стрічка «Вкрадена принцеса: Руслан і Людмила» студії Animagrad (FILM.UA Group), що вийшла цього року. На внутрішньому ринку вона відразу ж встановила рекорд: лише за два тижні зібрала 29 801 235 грн. Права на показ мультфільму продані в понад 50 країн, а в Індії «Вкрадена принцеса» взагалі стала першою повнометражною анімацією неамериканського виробництва, що вийшла в широкий прокат. Станом на кінець серпня 2018 мультфільм подивилося понад 1 млн осіб, і його прокат триває.

Проте яке ж в цілому місце України на карті анімаційного ринку Європи й світу? Та що відбувається на нашому внутрішньому ринку сьогодні? Цим питанням присвячено спеціальне дослідження «Стан ринку анімації в Україні: зріз ситуації, досягнення, проблеми», проведене Українською асоціацією маркетингу з ініціативи Української анімаційної асоціації UANIMA. Результати даного дослідження будуть представлені на круглому столі.

У дискусії, модератором якої стане головний редактор інтернет-видання Platffor.ma Юрій Марченко, візьмуть участь авторитетні профільні експерти. А саме – голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко, виконавчий директор UANIMA й продюсер студії «Червоний собака» Олена Голубєва, директор анімаційної студії Animagrad Єгор Олесов, генеральний директор ДП «Укранімафільм» Дмитро Лісенбарт, генеральний продюсер нішевих каналів «1 + 1 медіа» Іванна Найда, генеральний директор «Кінокомпанії ММД» Роман Мартиненко, проектний менеджер Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні Ганна Турло, а також експерт Української асоціації маркетингу Валентина Лаврененко.

Учасники дискусії обговорять питання взаємодії анімації з індустріями телебачення й кіно, роль держави в розвитку анімаційної індустрії в контексті розробки та прийняття державної цільової програми на 5 років. А також розглянуть шляхи подальшого розвитку українського ринку анімації – як всередині країни, так і на міжнародному рівні. Та проаналізують План розвитку ринку анімації в Європі (TheEuropeanAnimationPlan) й те, що він може означати для України.

Цей План було розроблено у вересні минулого року офісом Creative Europe MEDIA з ініціативи CARTOON, AnimationinEurope та AnnecyFestival MIFA. Він передбачає механізми та рішення для розвитку галузі на найближчі п’ять років, а також окреслює її сподівання. У грудні 2017 року План підтримали представники національних анімаційних асоціацій 19-ти країн Центральної та Східної Європи, включно з Україною. Вони підписали Люблинську угоду (TheLjubljana Accord), мета якої – створення платформи для обміну інформацією, мереж для співпраці між країнами, а також заохочення й підтримка зростання сектору шляхом забезпечення всеохоплюючої інформації як для місцевої, так і для міжнародної аудиторії.

Круглий стіл «Анімація в Україні: як забезпечити зростання ринку» відбудеться в HyattRegency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5) в третій день медіафоруму KYIV MEDIA WEEK (19 вересня) з 15:50 до 16:50.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17-21 вересня 2018 року в HyattRegency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.

Теги: медіаподії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.