• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Експертам – співпраця з українськими ЗМІ

11 Вересня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Експертам – співпраця з українськими ЗМІ
Share on FacebookShare on Twitter

За перші 9 місяців роботи сервісу, що допомагає експертам висвітлювати власну позицію в українських ЗМІ, а журналістам – швидко знаходити спікерів на шоу та коментаторів для друкованих матеріалів, засновники дійшли висновку – інновація прижилася.

«Переважна більшість журналістів, які познайомилися на практиці із можливостями HelpSMI, перетворилися на наших постійних користувачів», – говорить засновниця сервісу Анастасія Ширіна. «Ми стали конкурентною перевагою тих засобів масової інформації, які слідкують за новинами медіа-ринку та не бояться інновацій».

Програма, про яку йде мова, працює наступним чином. Журналіст створює матеріал, скажімо, на тему корупції в медичних закладах. Його стаття майже готова, але бракує коментаря експерта. Замість того, щоб шукати електронні адреси підходящих людей та писати десятки листів в надії отримати бодай одну компетентну відповідь вчасно, журналіст створює інформаційний запит та одним кліком надсилає його мережі експертів HelpSMI, які при реєстрації визначили категорії «Корупція» та «Медицина» сферами своєї компетенції. У кого є інформація, бажання і час відповісти – відповідають. Журналісту залишається ознайомитися із запропонованими коментарями й обрати найкращі для матеріалу.

Можливостями HelpSMI радо користуються радіостанції й телеканали, знаходячи нових героїв для ефірів передач чи коментаторів поточних подій. Надзвичайно корисним сервіс є для видань, які регулярно проводять бліц-опитування або знаходяться у пошуку колумністів.

З моменту старту роботи, до HelpSMI приєдналося близько 2700 користувачів. Було створено більше 700 інформаційних запитів. За статистикою, 90% питань знаходять відповіді належної якості та у встановлені журналістом терміни. Найбільш обговорюваними темами наразі є політика, українське законодавство, автомобілі, медицина, психологія, технології та питання міграції українців за кордон.

«HelpSMI для мене – це вже «чарівна паличка», яка дає можливість оперативно зібрати експертні коментарі. В прямому сенсі рятує мої дедлайни. Плюс, розширює перелік спікерів – замість того, щоб вкотре телефонувати по коментар умовному «Пупкіну», створюю запит на платформі», – коментує свій досвід використання сервісу Ірина Шевченко, оглядач УНІАН. Євген Шишацький, кореспондент Liga.net, відзначив, що, попри специфічну тему та жорсткий дедлайн, вони з колегою у дуже стислий період часу отримали одразу сім коментарів для статті завдяки створенню запиту на HelpSMI.

А ось що говорить про сервіс редакція видання Na Chasi: «HeplSMI для нас – необхідний інструмент та помічник, який ми вже звично використовуємо для бліц-опитування експертів, де збирається багато різних точок зору щодо одного питання. HeplSMI суттєво заощаджує наш час, оскільки пошук експертів і очікування відповіді на електронні листи – справа не з легких. Раніше ми саме так і робили. Тепер достатньо просто лишити запит зранку, а ввечері вже можна публікувати готове опитування».

Співпраця з українськими ЗМІ цікава переважній більшості експертів. Людям подобається ділитися знаннями, бачити своє ім’я (чи назву організації) у популярних матеріалах. Засновники поспілкувалися із декількома активними експертами, коментарі яких доповнюють статті провідних інформаційних агенцій країни, аби з’ясувати, чи дійсно запропонована модель сервісу є вигідною для другої сторони.

Ось що відповіла Софія Кас’яненко, PR-директор Українського інституту майбутнього: «Об’єднання людей, сприяння їхньому взаєморозумінню заради створення чогось вартісного у майбутньому – це те, чому я зараз присвячую більшість свого часу. Сервіс HelpSMI – один із інструментів, що допомагає мені здійснювати цю місію. Завдяки ньому я дізнаюся про інформаційні потреби суспільства від журналістів і якщо затребувану інформацію може надати один із знайомих мені експертів, одразу біжу “штурмувати” його питаннями від ЗМІ. Я вірю в те, що наша співпраця призведе до підвищення освіченості, толерантності та порозуміння у нашій державі у найкоротший термін».

Олександр Сітухо, голова ради ГО «Асоціація Захисту Активів»: «Вважаю, що це гарний проект з великими перспективами, тому намагаюсь завжди відповідати на запити журналістів у своїй сфері компетенції. Натомість отримую чітке розуміння дійсно актуальних трендів інформаційного простору. Сподіваюсь, проект у недалекому майбутньому стане повноцінною експертною біржею».

Опубліковані на сайті історії успіху свідчать про те, що послугами HelpSMI активно користуються не тільки широковідомі ЗМІ, але також молоді проекти і регіональні інформаційні агенції.

Проект покликаний сприяти підвищенню якості української журналістики, захисту свободи слова в Україні та демократизації ринку експертних коментарів, який нещодавно був привілегією дуже обмеженого кола людей. Відтепер, якщо ви маєте знання та драйв, дорога у будь-яке українське ЗМІ для Вас відкрита.

Теги: медіановиниэксперты и мнения

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.