Не пропустіть надихаючу промову від John Pallant, креативного директора Brouhaha, Великобританія, який виступить на четвертому міжнародному фестивалі реклами Ad Black Sea 2018 з темою “Динамічна творчість. Робота у даний момент” 20-22 вересня в Батумі, Грузія.
John Pallant – це міжнародний лідер думок із 40-річним досвідом роботи в рекламі, а також багатьма нагородами, серед яких: D&AD Black and Yellow Pencils, Cannes Lions, New York One Show Best Show, та безліч британських локальних нагород.
John виступав членом журі багатьох всесвітньо відомих конкурсів та фестивалів: D&AD, Cannes Lions, LIA, Clio, Dubai Lynx та Meribel, Golden Drum, Ad d’Or, Golden Hammer, Kinsale Sharks та ADC.
Зараз він працює по всьому світові у якості консультанта, у своїй власній компанії Brouhaha, заохочуючи “Динамічну творчість” – більш швидкі та командні способи роботи – поєднуючи ідейність, креативні тренінги та семінари.
Завдяки фестивалю Ad Black Sea, Батумі став місцем зустрічі творчої громади, яке служить платформою для спілкування між креаторами та представниками рекламної індустрії.
З іншими спікерами семінарської програми ви можете ознайомитись за посиланням. Якщо ви хочете бути частиною цього натхнення, просимо зареєструватися на сайті.