• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

«Пробіг під каштанами» передав Кардіоцентру чек на рекордні 2 млн грн для порятунку маленьких сердець

7 Червня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
26-й Пробіг під каштанами: є новий рекорд!
Share on FacebookShare on Twitter

Символічний чек на рекордні 2 млн грн передали організатори 26-го «Пробігу під каштанами» Центру дитячої кардіології і кардіохірургії МОЗ України під час фінальної прес-конференції, яка відбулася 7 червня. Зібрані кошти будуть спрямовані на закупівлю необхідного обладнання для порятунку життів маленьких пацієнтів із вадами серця.

Нагадаємо, у неділю, 3 червня, на Михайлівській площі м. Київ відбувся 26-й «Пробіг під каштанами», на благодійну дистанцію якого вийшла рекордна кількість  учасників – 15 820 людей та рекордна кількість корпоративних команд – 380.

«З кожним роком Пробіг об’єднує навколо великої мети все більше людей. Цьогоріч ми встановили одразу кілька нових рекордів: максимальна кількість учасників, максимальна кількість корпоративних команд, а головне — максимальна сума зібраних коштів. Сьогодні ми передаємо цей символічний чек на рекордні 2 млн грн для Кардіоцентру, де рятують тисячі життів. – розповіла Ірина Кузнєцова, організатор та ініціатор «Пробігу під каштанами». – Дякуємо усім партнерам, медіа-партнерам, командам та кожному з учасників, які долучилися до Пробігу та власним прикладом показали, що робити хороші речі – просто!», – сказала вона.

«Пробіг під каштанами» збирає кошти для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії з 2002 року. За цей час було куплено перший в Україні апарат «Штучне серце», апарат-контрапульсатор ЦС 300, який підтримує кров’яний тиск маленьких пацієнтів під час операції, замінено плату в ангіографі, встановлено автономне опалення та закуплено інше медичне обладнання та витратні матеріали.

«Між операційною та реанімацією у нас є кімната, де батьки очікують, поки лікарі рятують їхніх малюків, – розповів Володимир Жовнір, головний лікар Центру дитячої кардіології та кардіохірургії. – Одна стіна цілком завішана чеками, які з року в рік передають нам організатори Пробігу. Щороку сума збільшується, а це означає, що ми можемо забезпечити краще обладнання для Кардіоцентру, а отже – врятувати більше життів».

Цього року 350 дітей, яких прооперували у Кардіоцентрі, утворили «Команду здійсненої мрії», яка традиційно взяла участь у «Дитячому Пробігу». Партнером цього забігу став бренд «Біла лінія», який організував для мам з дітьми оригінальні та інтерактивні розваги та дегустацію продукту у «Дитячому містечку».

«Пробіг під каштанами» руйнує стереотипи і показує, що жити повноцінним життям та допомагати іншим можуть усі. Це підтверджує як «Команда здійсненої мрії», так і учасники «Пробігу Мужніх» – люди в інвалідних візках та діти з особливими потребами.

Найстарший учасник цьогорічного Пробігу 84-річний Ігор Григор’єв розказує, що благодійна дистанція стала для нього традицією, адже він, незважаючи на  те, що знаходиться в інвалідному візку, щороку бере участь у «Пробігу під каштанами». Партнер «Пробігу Мужніх» та «Спортивного Пробігу» – компанія Amway, команда якої традиційно стала найбільшою – 2057 учасників.

Серед команд Пробігу найоригінальнішою виявилася команда Генерального партнера Пробігу бренду «Rexona» із  флешмобом «Мені не ліньки». У складі команди вийшли відомі блогери та бігуни у футболках із найбільш поширеними «відмазками», чому люди відмовляються бігати: «Мені ліньки бігати вранці, бо у мене лапки», «Бо я люблю диванчик, а він любить мене», «Поки я зберуся – усі уже ідуть назад», «Бо фітоняшок багато, а ти в мами така одна», «Бо морозиво занадто смачне, щоб розлучатися з ним на час пробіжки».

Ще один особливий забіг заради порятунку маленьких сердець відбувся на головній сцені. «Пробіг в ходунках» зібрав найменших учасників, які тільки роблять перші кроки, але уже готові змагатися за перемогу на 10-метровій дистанції. Партнером «Пробігу в ходунках» став бренд Fisher Price, який подарував усім учасникам забігу ходунки, а наймолодшому учаснику, якому виповнилося всього 5 тижнів і який біг разом з мамою у слінгу, – інтерактивну книжку.

Орієнтуватися на місцевості, знаходити потрібні локації на території та корисну інформацію бігуни та вболівальники могли за допомогою мобільного додатку «Пробег под каштанами», який розробив партнер Пробігу – IT компанія D2.

26-й «Пробіг під каштанами» завершився! Зустрінемося на благодійній дистанції наступного року!

Теги: здоров'яспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.