• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

10 найкращих інструментів у роботі піар-менеджера

4 Червня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
10 найкращих інструментів у роботі піар-менеджера
Share on FacebookShare on Twitter

Успіх PR-проекту багато в чому залежить від того, наскільки якісно виконується взаємодія зі ЗМІ, організуються інформаційні потоки і медіаполе компанії. На думку експертів, які активно працюють на платформі Deadline.com.ua  – роботу піарника спрощує ряд онлайн-сервісів. Вони допомагають бути на зв’язку із представниками ЗМІ, редагувати тексти, робити масові публікації, відстежувати згадування бренда або клієнта у медіа.

Маркетинг-менеджер компанії JBS Ukraine Тарас Набок радить:

Щоб бути на зв’язку із представниками ЗМІ – реєструватися на ресурсах pressfeed та deadline.com.ua, де журналісти публікують свої запити. Каже, це можливість відповідати на запити журналістів від імені бренду. Адже якісний експертний коментар буде опубліковано у ЗМІ безкоштовно.

Для редагування текстів російською мовою інколи можна використовувати glvrd.ru. Сервіс виявляє так звані стоп-слова, допомагає відфільтрувати канцеляризми та інший словесний непотріб. Український текст рекомендує перевірити на сайті Soloveiko.io, який показує помилки у словах та рекомендує альтернативні варіанти.

Для масових публікацій пресс-релізів рекомендуємо prnews.io. Тут можна отримати рекомендації щодо тексту пресс-релізу, вам допоможуть підібрати потрібні видання у певному регіоні і навіть надішлють пресс-реліз замість вас. Після публікації новини можна отримати детальний звіт про те, які ЗМІ опублікували матеріал.

Щоб оперативно реагувати на згадки iменi вашего клiента або назву бренда в медiа, налаштувати сповiщення можна за ключовими словами в Google Alerts. Крім того є сервіси, що моніторять згадки в ефірі ЗМІ такі як: looqme, looksmi, socialism та інші.

А от інші експерти, як от Артем Охрей – головний виконавчий директор веб-агенства Arto – радить у роботі піар-менеджера застосовувати автоматизацію. За його словами, це важливий елемент роботи у багатьох сферах, і для піарника вона також дуже корисна. Наприклад, якщо необхідно швидко знайти чи постійно відслідковувати згадки певної компанії або бренду в інтернеті, то у цьому допоможе низка інструментів:

BuzzBundle –цікавий інструмент, представлений у вигляді додатку, який потрібно встановити на комп’ютер. Повний функціонал програми доступний у платній версії, однак безкоштовний варіант теж цілком годиться для роботи: він лише приховує частину повідомлень. Як і в Google Alerts, для початку роботи достатньо просто ввести ім’я бренду/компанії. Програма особливо добре виконує пошук згадок у Twitter і Facebook; також вміє працювати з блогами, але в україномовному і російськомовному сегменті не настільки ефективно, як в англомовному.

SemanticForce – дуже потужний інструмент, здатний виконувати пошук не лише в соцмережах, але й у безлічі онлайн-видань, блогів, форумів та інших ресурсів, фільтрувати отримані згадки за країною, регіоном, тематикою та іншими параметрами. Однак, існує тільки у платній версії.

А як бути, якщо певну сторінку в інтернеті  вже знайдено (наприклад, тему на форумі або коментарі в блозі), де обговорюється (або потенційно може обговорюватися) ваша компанія / бренд, а тепер хочеться просто стежити за цим обговоренням в автоматичному режимі, щоб відслідковувати нові коментарі, доповнення, відгуки і отримувати негайне сповіщення про зміни?

Для цього також є інструменти: Android-додаток Web Alert і розширення для Chrome Page Monitor будуть надсилати повідомлення про нові коментарі на телефон або комп’ютер відповідно. Обидва додатки є безкоштовними і зручними в роботі.

Успішність чи неуспішність піар-менеджера, залежить  від дуже багатьох факторiв – як особистих так i об’єктивних. Щоб визначити успiшність та неуспiшность роботи піар-менеджера потрібно проаналізувати інформаційний вплив його кампаній на цільову аудиторію.

Для цього потрібно чітко знати, хто є цільова аудиторія бренда, продукта або клієнта. Далі з’ясувати, що відвідує, читає та слухає дана ЦА і проаналізувати присутність згадувань умовного “бренда” на даних каналах. Якщо інформація на обраних ресурсах регулярно з’являється і вона відповідає поставленим цілям, то роботу піар-менеджера можна вважати ефективною.

Що ж до питань, які найчастіше задають піар-менеджерам, то найчастіше звучить – яка ваша ціна? Як гарантується конфіденційність? Як виміряти результат роботи? Покажіть приклади успішної роботи, з ким раніше працювали, який є досвід?

«Багато людей не розуміють, що піар дає перші результати через 6-9 місяців, а успіх приходить через 9-18 місяців важкої та сумлінної праці»,– каже Марина Калініна, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка 

Про клієнта піарнику потрібно знати все: досягнення, помилки, конкуренти, вороги. Варто знати неприємні моменти минулого, що можуть загрожувати іміджу, якщо їх не опрацювати завчасно. Слід перевірити відгуки, а особливо негативні та опрацювати їх. Бажано підготувати контр-аргументи заздалегідь.

Слід провести аналіз і дізнатись, як клієнта характеризують люди з його оточення та як його сприймає цільова аудиторія. Важливо будувати імідж клієнта на його реальних сильних сторонах, досягненнях та перспективах.

І оскільки політика, на думку експертів – галузь роботи піарника, яка користується найбільшою популярністю все має обговорюватися наперед. Адже це відносини з двостороннім рухом. Наприклад, в політиці піарник працює не тільки з самим клієнтом, а зі всією його родиною.

Окрім політики — вважає Марина Калініна  — найбільш затребуваними та трендовими є репутаційні комунікації, digital, кризові комунікації (взагалі, в Україні кризові менеджери на вагу золота) та комунікативний захист бізнесу в корпоративних конфліктах. Подібних фахівців взагалі одиниці.

 «Із розвитком цифрових технологій, робота піар керівника може ставати більш зрозумілою щодо KPI на відміну від анонімних спам-розсилок 2000-х. Deadline економить час представникам ЗМІ тричі: на етапі пошуку експертів, на етапі погодження коментарів, на етапі сповіщення щодо результатів публікації. Якщо ставити за ціль коментувати події 3 рази на тиждень, то через 3 місяці можна отримати 36 безкоштовних статей із кваліфікованою думкою. Непогано!» — прогнозує тренди команда проекту.

Теги: PRинтернетісторії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон: як пройшов PR Марафон 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.